• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خداحافظی پرفسور ثبوتی با کلاس های درس

خداحافظی پرفسور ثبوتی با کلاس های درس
پس از ۵۷ سال تدریس و تحقیق ؛

خداحافظی پروفسور ثبوتی عضو برجسته هیات امنا #مهرانه با کلاس‌های درس

🔹دکتر ثبوتی در مراسم اعطای ششمین دوره جایزه ثبوتی-خواجه‌پور از پایان تدریسش در دانشگاه‌ها خبر داد.

🔹دکتر یوسف ثبوتی در ششمین دوره جایزه ثبوتی-خواجه پور که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه از ۵۷ سال گذشته در دانشگاه‌ها به تحصیل و تدریس مشغول است، گفت: آخرین ساعت درسی من سه‌شنبه ، ۳ اسفندماه بود و خداوند را شاکرم که همچنان توانایی یاددادن و یادگرفتن را دارم ، هر چند که ذهنم به سرعت ۶۰ سال قبل نیست.

🔹وی با تشکر از همکارانش که به مدت ۳۰ سال در کنار وی و دکتر خواجه‌پور بودند و در ساختن و پرداختن دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نقش ایفا کردند، یادآور شد: به جوانان برومندی که امروز به نام من و دکتر خواجه‌پور جایزه دریافت می‌کنند، تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی توفیق بیشتر را دارم.

🔹بنیانگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان تصریح کرد: این جایزه امسال همزمان با سال جهانی علوم پایه و سی‌اُمین سال تاسیس این دانشگاه شده است و امیدوارم در این دانشگاه کمیسیونی برای برگزاری سی‌اُمین سال تاسیس این دانشگاه تشکیل شود. این مراسم تاکنون در اردیبهشت ماه برگزار می‌شده است.

🔹وی با تاکید بر اینکه ما باید همواره بیاموزیم و به دیگران نیز بیاموزانیم، خاطر نشان کرد: در بیش از ۶۰ تا ۷۰ سال گذشته در دانشگاه‌های کشور چیزی به نام پژوهش نبود و ما تنها انتقال‌دهنده علوم جهانی به دانشجویان بودیم و هر روز که این علوم پیشرفت میکردند ، ما احساس میکردیم که از علوم دنیا عقب ماندیم.

🔹وی اضافه کرد: امروز به جایی رسیدیم که نه تنها پا به پای علوم جهان حرکت میکنیم، بلکه در برخی از شاخص‌های علوم ، سهمی در پیشبرد آنها در مرزهای دانش داریم.

🔹این استاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به طرح‌های تحقیقاتی برگزیدگان جایزه ثبوتی-خواجه‌پور ، ادامه داد: ما در بسیاری از علوم در دنیا حرفی برای گفتن داریم و تحقیقاتی عرضه شده که در سطح عرضه به جوامع علمی دنیا است.


با ما همراه باشید در: 
🆔: @mehranehcharity
http://www.mehranehcharity.ir
آخرین اخبار