• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تسلیت از طرف خیرین مهرانه شهرستان خدابنده

تسلیت از طرف خیرین مهرانه شهرستان خدابنده

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر ضایعه از دست دادن شخصیتی بزرگ که عمر بابرکت خود را در راه رشد و پیشرفت اهداف الهی مهرانه گذاشته کارنامه خود را مشحون از خدمات ارزشمند در پیمودن راه دشوار خدمت به خلق خدا قرار داد سخت و دشوار و دردناک بود. 
شکی نیست آثار باقیه آن شخصیت خدمتگزار،‌ چون نگینی در دل و یاد انسانهای طالب کمال خواهد درخشید. تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی، خویشتن داری و خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت ایثارگر و خادم جامعه بود. این ضایعه غم انگیز را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و شهید راه خدمت و تمامی دوستداران و ارادتمندان و مجموعه عزادار مهرانه به خصوص خیر بزرگوار جناب آقای مهندس وثوق که رجاء واثق داریم که تحمل این جدایی برای ایشان سختتر و جانسوزتر خواهد بود تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و روح آن مرحوم علو درجات را خواستاریم، باشد که تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه آن یار سفرکرده به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان و سایر خیرین مهرانه و برای همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های آنان قرار گیرد .

از طرف خیرین مهرانه شهرستان خدابنده
آخرین اخبار