• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تمامی مراحل جذب خیر در مهرانه و هدایت وی به کمیته ها و واحدها، طبق چارت تشکیلاتی در دفاتر تابعه عملیاتی شود

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با خیرین دفتر دندی: تمامی مراحل جذب خیر در مهرانه و هدایت وی به کمیته ها و واحدها، طبق چارت تشکیلاتی در دفاتر تابعه عملیاتی شود

تمامی مراحل جذب خیر در مهرانه و هدایت وی به کمیته ها و واحدها، طبق چارت تشکیلاتی در دفاتر تابعه عملیاتی شود مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با خیرین دفتر دندی:

تمامی مراحل جذب خیر در مهرانه و هدایت وی به کمیته ها و واحدها، طبق چارت تشکیلاتی در دفاتر تابعه عملیاتی شود

"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه صبح دوشنبه 16 آذر 97 در نشست با مسئولین و خیرین مهرانه دندی که در محل این دفتر برگزار شد، کمیته منابع انسانی را قلب تپنده مجموعه دانست که وظیفه جذب نیروهای داوطلب فعال به شریان های مهرانه را دارد.

وی ضمن تشریح وظایف و حیطه کاری واحدهای زیرمجموعه کمیته منابع انسانی اعم از آنالیز، ثبت اتوماسیون، جذب و تقدیر، ارتباطات و هماهنگی، همایش و تشریفات، بازدید و تعاملات، هنرمندان، تدارکات و پشتیبانی، رابطین منابع و دفاتر، روابط بین الملل، شهرستان تاکید کرد برای ارتباط کلامی اثربخش تماس گیرنده با فرد داوطلب، مهارت های لازم جهت ایجاد ارتباط با داوطلبین در خیرین کمیته منابع انسانی پرورش می دهیم.

فیروزه با بیان اینکه در جذب خیرین باید شرایط کاری داوطلب را جویا شویم تا وی بدون هیچ مشکلی بتواند امورات مورد دلخواه خود را در مهرانه اداره کند، راهکارهای ارتباط با خیر را برای مسئولین دفتر دندی ارائه کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات معارفه به صورت هفتگی در ساعات و زمان مقرر در تمامی دفاتر شهرستانی توسط مسئولین منابع انسانی عنوان کرد: ثبت رزومه کاری خیرین در مجموعه در تمامی بخش ها و واحدها و کمیته ها باید مدنظر باشد چرا که تمامی فعالیت های ریز و درشت اعم از مالی، اجرایی و ... باید ثبت و ضبط گردد.

فیروزه اضافه کرد: کمیته منابع انسانی موظف است صفر تا صد جذب داوطلب برای فعالیت در کمیته یا واحد زیرمجموعه را تحت نظر داشته باشد تا در صورت عدم اعلام همکاری در کمیته قبلی وی را طبق علاقمندی به واحد یا کمیته مدنظر هدایت کند. چرا که تمامی فعالیت وی باید در دفتر مربوطه ثبت و ضبط گردد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار