• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

همین که توانستم در مقابل سرطان پیروز شوم خدا را شکر می کنم

بیمار مهرانه ای تحت نظر پزشک در روستای "لاچوان" شهرستان خدابنده؛ همین که توانستم در مقابل سرطان پیروز شوم خدا را شکر می کنم

همین که توانستم در مقابل سرطان پیروز شوم خدا را شکر می کنم بیمار مهرانه ای تحت نظر پزشک در روستای "لاچوان" شهرستان خدابنده؛

همین که توانستم در مقابل سرطان پیروز شوم خدا را شکر می کنم 

"مریم کثیرلو"، بیمار تحت نظر مهرانه ای 23 ساله از روستای "لاچوان" شهرستان خدابنده که سه سال قبل به دلیل احساس توموری در کشاله ی پای چپ خود به پزشک مراجعه کرد، می گوید: پزشک برایم دارو تجویز کرد و گفت اگر این تومور از بین نرفت حتما برای درمان به تهران مراجعه کنم. مصرف داروها هیچ افاقه‌ای نکرد تومور هر روز بزرگتر می شد، به اجبار به همراه مادرم راهی تهران شدیم. 

پدر مریم کشاورز از کار افتاده بود که با اجاره زمین کشاورزی خود امرار معاش می کرد. وی که در آن زمان هیچ اطلاعی از فعالیت های انجمن مهرانه استان خود نداشت، با متحمل شدن هزینه سنگین جراحی شد. 

مریم از طریق پزشک معالج خود در تهران با مهرانه آشنا شد و با تحت پوشش قرار گرفتن از خدمات شیمی درمانی، رادیوتراپی و سایر خدمات دارو و درمان رایگان بهره مند شد. در حال حاضر نیز مهرانه در کنار این خدمات، خدمات معیشتی به وی و خانواده 3 نفری اش ارائه می دهد.

مریم در سال 94 خواهر 18 ساله خود و به فاصله یک سال، پدر خود را به دلیل بیماری سرطان از دست داده است. در حال حاضر پروسه درمان را به اتمام رسانده و در ردیف بیماران تحت نظر مهرانه قرار گرفته است.

وی که یکی از خیرین دفتر مهرانه خدابنده است، سلامتی خود را مدیون لطف خدا و تلاش پزشکان و حمایت های مهرانه می داند برای خیرین و مؤسسین مهرانه آرزوی صحت و سلامتی می کند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار