• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خط پایان هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه

خط پایان هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه
  • خط پایان هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه و یکه تازی تیم راه آهن شمال غرب
    روز جمعه 1401/10/30 چهار تیم صعود کرده به مرحله پایانی مسابقات  رده سنی 35 سال از ساعت 15 در سالن راه آهن مقابل هم صف آرایی کردند.
    شگفتی سازی تیم نظام مهندسی در روز پایانی مسابقات با بازی جسورانه در مقابل تیم ستاره ساز دلیل حضور به حقشان بین چهار تیم پایانی مسابقات بود.

    دو تیم نظام مهندسی و ستاره ساز در جریان بازی دو بر دو مساوی شدند اما در ضربات پنالتی تیم نظام مهندسی عملکرد بهتری داشت و پنج بر سه برنده شد تا به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

    در بازی فینال  دو تیم شایسته این مسابقات راه آهن و هلدینگ صبا مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم با یک بازی حساب شده و با احتیاط در نیمه اول بازی صفر صفر کارشان تمام شد
    در نیمه دوم ابتدا این تیم راه آهن بود که توسط احسان رحیمی بهترین گل زن این مسابقات در دقیقه 30 بازی به گل رسید . 
    اما بازیکنهای خوب تیم  هلدینگ صبا با تلاش مضاعف در دقیقه 34 توسط علی بهشتی دومین گل زن این مسابقات به گل مساوی رسیدند؛ درخشش دروازبان تیم هلدینگ صبا مهدی اسماعیلی کار را بر تیم راه آهن سخت کرد تا بازی با همین نتیجه در وقت معمول به پایان برسد
    سر انجام در دقیقه 49  نیمه دوم وقت اضافه تیم راه آهن توسط بشیر سهرابی  به گل دوم و پیروزی بخش خود رسید تا بوسه بر جام قهرمانی نصیب بازیکنهای تیم راه آهن باشد.

    مسابقات امروز در حضور مدیر کل محترم راه آهن آقای مهندس صفری و آقای بازرگان مدیر کل محترم اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

    در مراسم پایانی این مسابقات در یک حرکت پسندیده و ارزشمند اعضای تیم راه آهن قهرمان و تیم نظام مهندسی تیم سوم این مسابقات جوایز نقدی خودشان را به مهرانه اهدا کردند.

    گروه داوری  آقایان
    علی محمودی 
    حسین اشرفی
    امیر حسین محمودی 
    صادق نوری 
    حسن قاسمی 
    حمید رستمی

    📷عکاس: پریسا صفرپور
آخرین اخبار