• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پیام تسلیت خیرین مهرانه زنجان و ابهر

پیام تسلیت خیرین مهرانه زنجان و ابهر
  • سلام و عرض ادب به هم استانی‌های عزیز؛ علی الخصوص خیرین توانمند شهرستان ابهر 


    خانواده‌ی بزرگ مهرانه در سوگ‌  خیّر پاک‌باز ابهری بانو قیز بس ترکی عزادار شد
    سخن از بانوی سالمند و نابینای ابهر بانو قیزبس ترکی است بانویی که علیرغم محرومیت از بینایی دو‌چشم‌، چشم دلی روشن‌‌تر از آب‌های زلال داشت. 
    ایشان در ۸۰ سالگی خود دوباره متولد شد و‌ گوی سبقت را در نوع‌دوستی از خیل خیّرین ابهر ربود و جایگاه خود را در تاریخ ابهر و‌ مهم‌تر اینکه منزلگاه خود را در بهشت خداوندی ترفیع بخشید. 
    بانو‌ ترکی در سال ۱۳۹۸ منزل مسکونی ۴۵ متری خود را که شامل فقط یک‌ اتاق بود به همراه اثاثیه‌ی اندکش، برای التیام درد بیماران مبتلا به سرطان سخاوتمندانه به مهرانه بخشید و چه زیبا عنوان می‌کرد که «این احسان را برای آخرتش سرمایه‌گذاری می‌کند.»
    این بنده‌ی نازنین خداوند در سفر اخیر خود به مشهد مقدس به زیارت مرقد شریف مولایش امام هشتم، امام رضا (ع) شتافت و در آن شهر مقدس به دیدار مولایش نائل آمد و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست. 
    اینک مهرانه بر خود می‌بالد که چنان مسیری را فراهم نموده؛ که  خیّرین مخلصی همچون مرحومه ربابه قاسمی و قیزبس ترکی در عین محرومیت از زخارف دنیوی و رفاه زندگی توانستند در مسیر کمک‌به همنوع برای ایران و‌ جهان الگو باشند. 
    از خداوند متعال تمنا داریم که روح بلند و ‌آسمانی مرحومه بانو ‌قیزبس ترکی را در جوار رحمت خود مهمان سفره‌ی با عظمت بانوی دو‌ عالم حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) قرار دهد و به خیرین معزز مهرانه توانمندی قدردانی از این بانوی بزرگوار و‌ سایر حامیان مهرانه در استان زنجان را عطا فرماید. 


    خدمتگزاران مهرانه در استان زنجان
    خدمتگزاران مهرانه در شهرستان ابهر
آخرین اخبار