• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سخنرانی مدیر عامل مهرانه در کرج

دکتر خوئینی در مراسم افطاری اشراق البرز:"تشکل‌هایی ماندگارند که اهداف بلندمدت فرهنگی داشته باشند

سخنرانی مدیر عامل مهرانه در کرج
❇️ دکتر خوئینی در مراسم افطاری اشراق البرز:"تشکل‌هایی ماندگارند که اهداف بلند مدت فرهنگی داشته باشند "
✍️ #رضا_قاسم‌پور
جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ پنجمین مراسم عمومی انجمن زنجانی های مقیم استان (اشراق البرز) در قالب افطاری ماه مبارک رمضان در فضایی معنوی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از فعالان عرصه فرهنگی_مذهبی استان البرز در کمالشهر کرج برگزار گردید.
در این مراسم علاوه بر مسئولین موسسه فرهنگی اشراق، امام جمعه نظر اباد، رئیس شورای اسلامی اسبق کلانشهر کرج، مدیرعامل موسسه خیریه مهرانه زنجان به ایراد سخنرانی پرداختند.

🔷ابتدا عیسی قاسم پور مجری توانمند و رئیس  اداره فرهنگی_هنری آموزش پرورش استان زنجان با هنرنمایی و اجرای سرود مذهبی(نشید) "طلع البدر علینا" به صورت ابتهال فضای معنوی خاصی را  ایجاد کرد.
پس از خیر مقدم و بیان تاریخچه اشراق توسط دکتر حسن تقی لو(رئیس موسسان انجمن اشراق)حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره بر فرازهایی از آموزه های دینی در خصوص ماه مبارک رمضان افزود:عبادت در این ماه علاوه بر تزکیه نفس، امتیازات و گشایش های مادی و معنوی بسیاری را به همراه دارد.
وی در ادامه بر تقویت موسسه اشراق در جهت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و پرداختن به مسائل فرهنگی و معنوی مردم تاکید نمودند.

🔷دکتر خوئینی (رئیس اسبق شورای شهر کرج) به عنوان سخنران بعدی با اشاره به سابقه تمدنی و تاریخچه فاخر زنجان افزود: زنجان خاستگاه مکتب فلسفی اشراق و زادگاه شیخ شهاب‌الدین الدین سهروردی هاست.زنجانی های مقیم استان البرز با جمعیت قابل توجه خود به نوبه خود در ارتقای علمی و فرهنگ مقصد جدید خود موثر بوده و در توسعه و آبادانی همه جانبه البرز، ساعی و نقش افرین هستند.
رئیس اسبق دانشگاه خوارزمی افزود: انسان بی هویت فاقد رگ و ریشه بوده و تمدن ساز نیست.
وی در پایان با اشاره به رمز ماندگاری تشکلها،سمن ها و دیگر اجتماعات مردم نهاد افزود:
حرکتهایی ماندگار است که فی سبیل الله بوده و خالصانه،صادقانه و با اهداف بلندمدت فرهنگی و به دور از حواشی مسموم سیاست باشد.

🔷مهندس اصغر وثوق مدیرعامل خیریه مشهور "مهرانه زنجان" به عنوان آخرین سخنران پشت تریبون رفته و ضمن تشریح تاریخچه موسسه خیریه مهرانه، بر اصول کار تشکیلات تاکید نموده افزود:
مهرانه بر آن است که حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان در استان زنجان و در ادامه در کشور باشد.مهرانه  می کوشد توجه ویژه خود را به مداوای بیماران از طریق ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنان معطوف نماید.
این خیریه در تلاش است با تکیه بر ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبودی بیماران را فراهم نموده و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در ایشان ایجاد نماید.
وثوق افزود: مهرانه می کوشد با حمایت همه جانبه، هیچ بیمار مبتلا به سرطان از پرداخت هزینه های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.
این موسسه  قصد آن دارد با ثبت مشخصات وضعیت جسمی و درمانی بیماران، بانک اطلاعاتی جهت استفاده آماری و پژوهشی ایجاد نماید.
مهرانه تلاش می کند جزء بهترین مؤسسات خیریه در زمینه درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سطح ایران و شناخته شده در سطح جهان باشد.

🔻در پایان حاج شودب محمدی مدیر عامل و دکتر تقی لو رئیس موسسان انجمن اشراق ضمن استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات به سوالات حاضرین پاسخ داده و از زحمات چهارساله و موثر ناصر مقدم مدیر کل سابق ارشاد اسلامی البرز تجلیل گردید.

لازم به ذکر است که #انجمن_اشراق از دهه‌های قبل فعالیت‌های پراکنده‌ای در سطح استان البرز داشته است، ولی از دو سال گذشته با تیم جدید و با انسجام و هماهنگی بیشتری ظاهر شده و در بحث شیوع کرونا ویروس با ضدعفونی نمودن محلات آسیب‌پذیر استان البرز، حمایت از اقشار پایین‌دست و همچنین در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در حال فعالیت های موثر می‌باشد.
دفتر موسسه اشراق البرز در فلکه اول گوهردشت بوده و روزهای دوشنبه بعد ازظهر آماده گپ و گفت با همدیاران زنجان فرهنگی و دریافت نظرات، پیشنهادات و کمک های انساندوستانه آنها هستیم.

با ما همراه باشید در: 
🆔: @mehranehcharity
http://www.mehranehcharity.ir
آخرین اخبار