• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

روزانه ۱۵ دقیقه ورزش می‌تواند به تناسب اندام شما در روز‌های قرنطینه کمک کند

روزانه ۱۵ دقیقه ورزش می‌تواند به تناسب اندام شما در روز‌های قرنطینه کمک کند

"فعالیت فیزیکی داشته باشید"




اکثر افراد در روز‌های قرنطینه و تعطیلات، ترجیح میدهند بنشینند و به استراحت بپردازند، ولی همین موضوع می‌تواند به تنهایی باعث افزایش وزن شما شود.


خصوصا اگر علاوه برعدم فعالیت به خوردن بیش از حد نیز بپردازید.



روزانه ۱۵ دقیقه ورزش می‌تواند به تناسب اندام شما در روز‌های قرنطینه کمک کند.


انجام این فعالیت‌ها همینطور باعث می‌شود رفتار‌های رژیمی بهتری را در تمام طول روز اتخاذ کنید و وسوسه شما برای مصرف خوراکی‌های با کالری و چربی بالا کاهش یابد.




به استحضار  اعضای محترم گروه کمیته ورزش میرساند؛
برنامه ی نرمش مجازی راس ساعت ١٩ با اعلام حضور شما عزیزان آغاز می شود.


*ورزش، رمز سلامتى است*


به راحتی با اتصال گوشی به تلوزیون میتوانید فیلم های ورزشی را با کیفیت بهتری ببینید


قبل از شروع حرکات ورزشی حدود 15 دقیقه پیاده روی تند یا با دویدن آرام بدن خود را گرم کنید. سپس بعداز 20 دقیقه انجام حرکات ورزشی، ١٥ دقیقه دوباره بدن را به آرامی سرد کنید.


باتشکر
کمیته_ورزش_مهرانه


جهت شرکت در ورزش گروهی مهرانه در خانه، با انجام حرکات ورزشی مربیان ورزش مهرانه  
لینک گروه ورزش مهرانه: 
https://t.me/joinchat/BlqwhTzL2EnL4Y-NIfvdRw

آخرین اخبار
ورزش صبحگاهی مهرانه
ورزش صبحگاهی مهرانه با حضور مدیر کل و‌ کارمندان پزشکی قانونی
1401/04/13