• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

چه کسی میداند در پسِ پرده های این شب ها چه در دل ها میگذرد!

چه کسی میداند در پسِ پرده های این شب ها چه در دل ها میگذرد!

چه کسی میداند در پسِ پرده های این شب ها چه در دل ها میگذرد!

چه کسی میداند در پسِ پرده های این شب ها چه در دل ها میگذرد!
 بیماری شفا میخواهد...زندانی ای آزادی میخواهد...مادری در حسرت صدای کودک نداشته اش،فرزند میخواد ...پدری عاقبت بخیری اولادش را  همراه با نان میخواهد...کودکی عروسک میخواهد...عده ای موفقیت میخواهند...قدرت و ثروت میخواهند...عده ای حلِ مشکلاتشان را میخواهند...عده ای کلید در های رحمت را میخواهند...! کسی چه میداند شاید گناهکاری توبه کرده باشد و خدا هم رفاقت کند و بخشیده باشد...! شما هم بخشش بخواهید کسی چه میداند شاید ناخواسته با زبانش یا کارش زخم زده باشد بر دلها!
و خدا نکند این شبها آدمی به خدا شکایت تان را ببرد...! خدا نکند باعثِ خیس شدن چشم هایی باشید که خدا نقاشی اش کرده! شب های قدر را بیدار بمانید اما بیدارشوید،دل ها را با ذکر خدا آب و جارو کنید.پاک کنید کینه و حسد را...! برای یکدیگر خِیر بخواهید.اگر چشم ها خیس میشود دلیل دارد...نگاه هایتان را زلال کنید...از خدا بخواهید نگاه بد را پاک کند! ذهنتان را از قضاوت خالی کنید...دور ریزید غذاهای شیطانی را. از من میشنوید تمام کسانی که به شما بد کردند...قضاوتتان کردند...تهمت زدند...آسیب زدند را به خدا بسپارید و برایشان بخشش بخواهید...! ببخشید تا برای شما هم بخشش بخواهند...! کسی چه میداند شاید در آرزوی دیگری جایی داشته باشیم و چقدر زیبا میشود اگر این شب ها برای یکدیگر دعا کنیم...حیف است اگر نفرین کنیم و بد بخواهیم برای دیگری...! دیگران بد کردند شما ریشه ی بدی را خشک کنید با دعای خیر...! این شب ها سرنوشت همه ی ما برای یکسال شاید هم برای  تمامِ عمر  بروزرسانی میشود.
یادتان نرود عده ای سالِ قبل بودند و دیگر میانمان نیستند.قافله ی عمر بدونِ توقف میگذرد!مهربانی بخواهید.
شاید سالی بیاید و ما دیگر نباشیم...جوری خودتان را بروزرسانی کنید که اگر هم نبودید برایتان طلب آمرزش کنند...همانگونه که ما به یاد روح رفتگان هستیم به یادمان باشند.
دستِ رفاقت دهید به خدا...
خدا این شب ها مستقیم قرارملاقات با شما گذاشته است،یک حضور پررنگ داشته باشید.شماره ی خدا بدونِ بوق زدن،همیشه پاسخگوی شماست!

آرزو میکنم در این شب ها خداوند سرنوشتتان را با تمامیِ آرزوهای خوبتان امضا کند...! و قلبتان را با مهربانی اش وسعت دهد و کسی را حاجت به دل نگذارد! خداکند  خدا همه ی ما چه پیر و جوان،کودک یا بزرگ،خوب یا بد،بیمار یا سالم را طوری بروزرسانی کند که حالِ دلمان خوب باشد...! باران بیاید اما حال دل ها بارانی نباشد...! الهی آمین.
برای بیماران و یک دیگر  دعا کنید. 🙏

نویسنده (آیدا بیات ) 

آخرین اخبار