• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری کارگاه های آموزشی_پیشگیری از سرطان در هفته ای که گذشت/

برگزاری کارگاه های آموزشی_پیشگیری از سرطان در هفته ای که گذشت/ ۵۶۹ نفر از بانوان و دانش آموزان شهر زنجان از خدمات سلامت محور مهرانه در دانشگاه علوم پزشکی،اداره کل دامپزشکی، باشگاه بانوی برتر و مدرسه امام رضا (ع ) بهره مند شدند.

برگزاری کارگاه های آموزشی_پیشگیری از سرطان در هفته ای که  گذشت/ برگزاری کارگاه های آموزشی_پیشگیری از سرطان در هفته ای که  گذشت/
۵۶۹ نفر از بانوان و دانش آموزان شهر زنجان از خدمات سلامت محور مهرانه در دانشگاه علوم پزشکی،اداره کل دامپزشکی، باشگاه بانوی برتر و مدرسه امام رضا (ع ) بهره مند شدند.
همچنین بانوان و دانش آموزان طی هفته اخیر ( پانزدهم تا بیستم اردیبهشت ۹۸) در کارگاه های  پیشگیری از سرطان سینه حضور یافتند و پس از اطلاع از عوامل موثر در ابتلا به انواع سرطان ها، جهت تشخیص به موقع با روش های عملی معاینه بدن آشنا گردیدند.
 از مدرسین خیر و ساعی این کارگاه ها جناب آقای دکتر جلال حجازی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خانم ها: ارغوانی فرد، عیوضی، عباسی، سیف خمسه، اشرفی، زلفی، کاظمی، شیوا عباسی، فراهانی و جعفری کمال تشکر را داریم.
عدم استفاده از غذاهای پر چرب، پر نمک، فست فود ها و دخانیات از جمله موارد توصیه شده، جهت پیشگیری از سرطان در این کارگاه ها بود.
آخرین اخبار