• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

میزبانی مهرانه از 1022 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای تهران

اسفند ۹۷ صورت گرفت؛ میزبانی مهرانه از ۱۰۲۲ نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای تهران

میزبانی مهرانه از 1022 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای تهران اسفند 97 صورت گرفت؛


میزبانی مهرانه از 1022 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای تهران


مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از پذیرش 1022 نفرروز بیمار (92 نفر) در محل این مرکز و ارائه خدمات رفاهی به آنان در آخرین ماه از سال 97 خبر داد و گفت: بیماران اسکان یافته تا زمان اتمام مراحل درمانشان می توانند از خدمات مهمانسرای مهرانه تهران بهره مند شوند.


"محمدهاشم اسلامی" با عنوان " مهرانه در سال ۱۳۸۷، جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که در طی مسیر درمان به تهران مراجعه می‌کردند، اقدام به تاسیس یک مهمانسرا در تهران نمود، تصریح کرد: مهمانسرای تهران در مدت زمان اندکی تبدیل به میزبان هزاران نفر از بیماران و همراهانشان از سراسر ایران شد که در طول مدت اقامت خود در تهران، از کلیه‌ی خدمات رفاهی و اسکان و سلامت محور، به صورت رایگان بهره‌مند می‌شدند. 


وی با بیان "مهمانسرای مهرانه تهران تا به امروز افتخار میزبانی بیش از ۵۰ هزار نفر روز بیمار را داشته و امیدوار است بتواند از این طریق به رسالت اصلی خود که کاهش رنج مبتلایان به سرطان است جامه‌ی عمل بپوشاند" اضافه کرد: دفتر مهرانه‌ی تهران نیز همزمان با آغاز به کار مهمانسرا، کار خود را با هدف فراهم نمودن خدمات بهتر به بیماران آغاز نمود. 


لازم به ذکر است؛ طی سال‌های اخیر دامنه‌ی فعالیت‌های دفتر مهرانه در تهران وسعت یافته است و اقداماتی نظیر برگزاری همایش‌ها، توزیع قلک، توزیع بنر و تاج گل، برگزاری بازارچه‌های خیریه و ...، با نظارت دفتر مهرانه تهران انجام می‌پذیرد. خیّرین تهران با اقدامات انسان‌دوستانه و عام‌المنفعه خود گامی بزرگ در جهت محقق شدن چشم‌انداز مهرانه، که تبدیل شدن به یک نام جهانی است، برداشته‌اند. 


آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ . 
شماره تماس مهمانسرا: ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱ 


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار