• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه، نیاز واقعی جامعه است

سرپرست فرمانداری خدابنده: فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه، نیاز واقعی جامعه است

فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه، نیاز واقعی جامعه است سرپرست فرمانداری خدابنده:


فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد همچون مهرانه، نیاز واقعی جامعه است


" دکتر ایوب بیگدلی"، سرپرست فرمانداری خدابنده دوشنبه 26 فروردین 98 در دیدار با اعضای هیئت اجرایی دفتر مهرانه در این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجمن خیریه مهرانه و اعلام همکاری با انجمن و دستور هماهنگی و همکاری سایر مراکز ذیربط گفت: فعالیت این مجموعه را نیاز واقعی جامعه م باشد و ما موظفیم برای خدمت هر چه بیشتر به مردم در کنار این مجموعه مردم نهاد حرکت کنیم.


وی همچنین بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های موجود در خدابنده جهت همه گیر شدن حضور در کلاس ها و کارگاه های آموزشی  پیشگیری از سرطان تاکید کرد.


در ابتدای جلسه رئیس و مدیر هیئت اجرایی و مسئولین کمیته های مهرانه در خصوص عملکرد سال ۹۷ و برنامه های در دست اقدام سال جاری گزارشاتی را ارائه کردند.  


حاج آقا خمسه در بیاناتی این مجموعه را نیاز جامعه دانسته و تاکید داشتند که از وجود بخشداران و مسئولان شهرستان بخصوص شبکه بهداشت و آموزش و پرورش بهره برده و در خصوص آموزش مردم منطقه نسبت به مسائل پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان اقدام نمایند.


 وی در پایان این دیدار از اقدامات ملموس مهرانه در سطح شهرستان تقدیر کرد.


تقدیر از سرپرست فرمانداری خدابنده با اعطای لوح تقدیر به ایشان از سوی دفتر مهرانه این شهرستان از برنامه های دیگر در نظر گرفته شده در این دیدار بود.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار