• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی نیروهای انسانی داوطلب در دفاتر شهرستانی مهرانه

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با خیرین دفتر طارم: تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی نیروهای انسانی داوطلب در دفاتر شهرستانی مهرانه

تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی نیروهای انسانی داوطلب در دفاتر شهرستانی مهرانه مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با خیرین دفتر طارم:


تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی نیروهای انسانی داوطلب در دفاتر شهرستانی مهرانه


"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه صبح دوشنبه 26 فروردین 98 در نشست با دست اندرکاران خیر دفتر مهرانه طارم با بیان اینکه مهرانه تمامی اهداف خود را در وهله نخست به لطف الهی و در وهله دوم با همراهی داوطلبین که بدون هیچ چشم داشتی با این مجموعه همکاری دارند، پیگیری و دنبال می کند، اظهار کرد: به منظور بهره گیری از توانمندیهای داوطلبین علاقمند در مهرانه، چارت تشکیلاتی منابع انسانی تشکیل شده است تا ضمن تحقق اهداف مهرانه در حوزه ساماندهی نیروهای انسانی در تمامی کمیته ها و واحدهای زیرمجموعه، بتواند برنامه های داخل کمیته خود را پیش ببرد.


وی با اشاره به ثبت، نام 1139 نفر از داوطلبین طبق فرم های عضویت تکمیل شده در دفتر مهرانه طارم، تفکیک فرم های عضویت به لحاظ کمکهای مالی، یدی و ... در این دفتر را خواستار شد و افزود: برای تهیه بانک اطلاعاتی ضروریست این مهم در دستور کار قرار گیرد.




مسئول کمیته منابع انسانی با تشریح زیرمجموعه های این کمیته اعم از آنالیز، ثبت اتوماسیون، بازدید و تعاملات، ارتباطات و هماهنگی، جذب و تقدیر، همایش و تشریفات، تدارک و پشتیبانی، رابطین منابع و دفاتر، رابط منابع انسانی در کانون مهر، هنرمندان، روابط بین الملل، شهرستان ادامه داد: تمامی دفاتر مهرانه موظفند با ایجاد تعامل و هماهنگی با خیرین که از لایه های مختلف اجتماعی هستند، آنان را برای حضور در مهرانه ترغیب و تشویق کنند که در این بین نقش کمیته منابع انسانی در هر دفتر می تواند کارساز باشد.


وی جذب اسپانسر جهت تامین هزینه برگزاری برنامه های انجمن مهرانه را از اولویتهای اصلی کمیته منابع انسانی طبق چارچوب های مجموعه دانست و گفت: مهرانه خود را در قبال کمکهای مردمی که برای خدمت دارو و درمان به بیماران مبتلا به سرطان به حساب مجموعه واریز شده است مسئول می داند. هزینه مالی برگزاری برنامه ها توسط اسپانسرین، به صورت داوطلبانه و توسط نیکوکاران به انجمن اعلام می گردد.


فیروزه ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از پتانسیل های گردشگری شهرستان طارم پیشنهاد کرد تا اقدامات تبلیغاتی به ویژه نصب بلیباردها و بنرها در ورودی شهر "آب بر" مورد توجه قرار گیرد.


آقای یوسفی، رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه طارم نیز با اشاره به آغاز فعالیت این دفتر در سال 93 خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی، تبلیغات و ... را تشریح کرد.


"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار