• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گره مهر برگرفته از مهرانه مریم بر فرش/ عشق این تار و پود ابدی است!

بیمار بهبودیافته مهرانه ای نخستین هنر آموخته‌اش را به مهرانه هدیه کرد؛ گره مهر برگرفته از مهرانه مریم بر فرش/ عشق این تار و پود ابدی است!

گره مهر برگرفته از مهرانه مریم بر فرش/ عشق این تار و پود ابدی است! بیمار بهبودیافته مهرانه ای نخستین هنر آموخته‌اش را به مهرانه هدیه کرد؛


گره مهر برگرفته از مهرانه مریم بر فرش/ عشق این تار و پود ابدی است!


"مریم"، بیمار تحت نظر مهرانه ای حدودا 24 ساله از روستای "لاچوان" شهرستان خدابنده که چهار سال قبل به دلیل احساس توموری در کشاله ی پای چپ خود به پزشک مراجعه کرد، می گوید: پزشک برایم دارو تجویز کرد و گفت اگر این تومور از بین نرفت حتما برای درمان به تهران مراجعه کنم. مصرف داروها هیچ افاقه‌ای نکرد تومور هر روز بزرگتر می شد، به اجبار به همراه مادرم راهی تهران شدیم. 


پدر مریم کشاورز از کار افتاده بود که با اجاره زمین کشاورزی خود امرار معاش می کرد. وی که در آن زمان هیچ اطلاعی از فعالیت های انجمن مهرانه استان خود نداشت، با متحمل شدن هزینه سنگین جراحی شد. 


مریم از طریق پزشک معالج خود در تهران با مهرانه آشنا شد و با تحت پوشش قرار گرفتن از خدمات شیمی درمانی، رادیوتراپی و سایر خدمات دارو و درمان رایگان بهره مند شد. در حال حاضر نیز مهرانه در کنار این خدمات، خدمات معیشتی به وی و خانواده اش ارائه می دهد.


وی خواهر و پدرش را به دلیل بیماری سرطان از دست داده است. در حال حاضر پروسه درمان را به اتمام رسانده و در ردیف بیماران تحت نظر مهرانه قرار گرفته است.


مریم که یکی از خیرین دفتر مهرانه خدابنده است، سلامتی خود را مدیون لطف خدا و تلاش پزشکان و حمایت های مهرانه می داند. او به کمک مربی خیر مهرانه ای اش توانسته هنر فرشبافی و کیف دوزی را آموخته و از آن طریق امرار معاش کند و برای تقدیر و تشکر از خدمات و حمایت های بی دریغ مهرانه اولین هنر خود (فرش دست بافت) را به دفتر این مجموعه در خدابنده هدیه کرد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار