• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تشکیل 320 کلاس آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان مهرانه ای در سال 272/97 نفر از دانش آموزان در این کلاس ها حضور یافتند

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه؛ تشکیل ۳۲۰ کلاس آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان مهرانه ای در سال ۲۷۲/۹۷ نفر از دانش آموزان در این کلاس ها حضور یافتند

تشکیل 320 کلاس آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان مهرانه ای در سال 272/97 نفر از دانش آموزان در این کلاس ها حضور یافتند مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه؛


تشکیل 320 کلاس آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان مهرانه ای در سال 272/97 نفر از دانش آموزان در این کلاس ها حضور یافتند


مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه از برگزاری 320 کلاس آموزشی برای 272 دانش‌آموز مهرانه ای در سال 97 خبر داد و گفت: 18 نفر از دبیران و معلمان نیکوکار بدون هیچ چشم داشتی نسبت به تشکیل این کلاس ها اقدام کردند که امیدواریم مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.


"اکرم رفیعی"، مسئول واحد اموزش تحصیلی مهرانه با اشاره به آمار حضور خیرین (اداری و مدرسین) در دفتر این واحد در سال 97 تصریح کرد: 294 نفرروز معلم معادل 746 ساعت در واحد آموزش تحصیلی مهرانه حضوری مؤثر داشته و به تکلیف شرعی و انسانی خودعمل کردند.


وی با اشاره به برگزاری 320 کلاس آموزشی برای 272 دانش‌آموز مهرانه ای در سال 97 ابراز کرد:: 18 نفر از دبیران و معلمان نیکوکار بدون هیچ چشم داشتی نسبت به تشکیل این کلاس ها اقدام کردند که امیدواریم مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.


رفیعی با اشاره به همکاری 32 آموزشگاه با مهرانه و ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان تحت پوشش واحد آموزش تحصیلی انجمن افزود: 56 نفر از دانش آموزان به این آموزشگاه ها معرفی شده اند.


وی همچنین از برگزاری 36 جلسه مشاوره تحصیلی برای دانش اموزان در سال 97 جهت ارائه خدمات باکیفیت آموزشی خبر داد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار