• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گام‌های طلایی مهرانه در حوزه تبلیغات شهری و محیطی با مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان

گام‌های طلایی مهرانه در حوزه تبلیغات شهری و محیطی با مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان

گام‌های طلایی مهرانه در حوزه تبلیغات شهری و محیطی با مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان گام‌های طلایی مهرانه در حوزه تبلیغات شهری و محیطی با مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان

"مهناز صنعتکار"، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه ضمن تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط دو سویه با ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی زنجان جهت انجام فعالیتهای تبلیغاتی موفق در سطح شهر از همراهی بی‌منت استانداری، فرمانداری، شهرداری، اوقاف و امور خیریه، حمل و نقل، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، اصناف، بانک ها، اعضای هیئت امنای مساجد و ... قدردانی کرد.

وی با اشاره به روش های تبلیغی این کمیته از طریق ارسال پیامک با محتوای آموزشی و خبری به مخاطبین تصریح کرد: ماهانه به طور متوسط 22000 پیامک به شهروندان عزیز ارسال می گردد.

صنعتکار حضور مؤثر و شبانه‌روزی مهرانه در فضاهای مجازی برای اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی به ویژه تلگرام و اینستاگرام را از اولویت های این کمیته دانست و گفت: ماهانه به طور متوسط 216 پست در اینستاگرام و 70 پست در تلگرام با مضامین خبری و اطلاع رسانی، گزارش عملکرد، انگیزشی، آموزشی و پیشگیری از سرطان و ... درج می گردد که در افزایش مخاطبین انجمن مهرانه و معرفی رسالت های این مجموعه به مردم تاثیر مثبتی داشته است. تعامل با کانال های تلگرامی خبری و اجتماعی سطح استان و خارج از استان جهت نشر کلیپ ها و پست های مربوط به مهرانه از دیگر اقدامات این کمیته جهت معرفی رسالت های متعالی مهرانه می باشد.

مسئول کمیته تبلیغات با اشاره به نصب ماهانه حداقل 20 بنر، بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر زنجان و برخی از شهرستان های استان زنجان و نقاط تحت پوشش مهرانه ادامه داد: برای نفوذ در بین لایه های اجتماعی سطح شهر زنجان، با همکاری گروه اجرائیات کمیته تبلیغات مهرانه مرکزی و دفاتر شهرستانی تحت پوشش، به طور متوسط هر ماه بیش از 100 هزار بسته تبلیغی شامل انواع بروشور، پمفلت، کتابچه زینو، CD، پرسشنامه های مربوط به مهرانه توزیع با موضوعات مختلف با مضامین آموزشی و تبلیغاتی در سطح استان زنجان و شهرستان های تابعه و معرفی چهره به چهره انجمن توزیع گردیده است.

وی با اشاره به حضور روزانه حداقل 8 خیر در کمیته تبلیغات جهت اداره امورات مربوط به کمیته تبلیغات اضافه کرد: بخش اعظمی از خیرین کمیته تبلیغات به دلیل فعالیت های میدانی سطح شهر یا فضای مجازی به صورت دورکاری با مهرانه همکاری می کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار