• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور موفق مهرانه در فضاهای مجازی با بهره گیری از امکانات صوتی و تصویری نوین

مسئول سمعی بصری مهرانه در نشست سالانه با مدیرعامل با اشاره به عملکرد یک ساله این واحد مطرح کرد؛ حضور موفق مهرانه در فضاهای مجازی با بهره گیری از امکانات صوتی و تصویری نوین

حضور موفق مهرانه در فضاهای مجازی با بهره گیری از امکانات صوتی و تصویری نوین مسئول سمعی بصری مهرانه در نشست سالانه با مدیرعامل با اشاره به عملکرد یک ساله این واحد مطرح کرد؛

حضور موفق مهرانه در فضاهای مجازی با بهره گیری از امکانات صوتی و تصویری نوین

"محسن ملهونی"، مسئول واحدسمعی بصری مهرانه در جلسه سالیانه که باحضور مدیرعامل محترم مهرانه برگزار شد با اشاره به عملکرد سال 97 این واحد گفت: واحد سمعی بصری در سال 86 به عنوان واحد فرهنگی شناخته شده و فعالیت خود را آغاز نمود،به دلیل تخصصی بودن و بالا رفتن حجم کاری از بخش فرهنگی تفکیک شده و در سال 89 واحد سمعی بصری با مدیریت مسئول واحد زیر نظر مدیرعامل انجمن مهرانه تشکیل شد وکار خود را با حضور خیرین متخصص در این زمینه آغاز کرد.

وی ضبط و ثبت فعالیت و خبرهای رویدادی جهت اطلاع رسانی به مردم و شناخته شدن انجمن مهرانه در اقشار مختلف را از اهداف واحد سمعی بصری اعلام کرد و افزود: تعداد خیرین گرامی این واحد 58 نفر است ، که  میانگین  ساعت فعالیت این بزرگواران بیش از  2000  ساعت است، این مهم درمقایسه با سال96 فعالیت خیرین 1186 ساعت بود  که در سال 97 رشد قابل توجهی داشته است .  

ملهونی در بخش دیگری از صحبتهای خود گزارش برنامه های تحت پوشش واحد سمعی و بصری مهرانه در سال 1397 را تشریح و به  پوشش بیش از 250 برنامه رویدادی و تولیدی با همراهی 48 خیر، مونتاژ و تدوین 200 کلیپ و برنامه، ارسال فایل های تصویری و آمار بازدید کنندگان در فضای مجازی مهرانه اعم از کانال تلگرام مهرانه                ( ثبت دومیلیون و پانصد بازدید) و اینستاگرام مهرانه (ثبت 37هزار بازدید)، آپارات (بیش از 8 هزار بازدید)، پوشش 64 برنامه در سالن همایش های بین المللی  مهرانه اشاره کرد.
  
وی همچنین در مورد عملکرد خیرین سمعی بصری در   نمایشگاه 12 سال خدمت (کارخانه کبریت) – مراسم افتتاحیه درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه - همایش میثاق شهرستان – جشن قلکانه - همایش های مناسبتی (یلدا ویژه دانش آموزان – جشن غدیر – همایش دکتر معظمی) گفت و تصریح کرد: در همایش میثاق شهرستان خیرین سمعی بصری در یک روز کاری فعالیت خود را از ساعت 8 صبح تا 19 عصر به اتمام رساندند . تعداد خیرین 17 نفر بوده و ساعت فعالیتشان در همایش  170 ساعت میباشد . تمامی خیرین با در اختیار گذاشتن تجهیزات شخصی خود  در همایش میثاق توانستند 12 کارگاه و همایش میثاق(تالارمیخک) را پوشش تصویری و صوتی دهند.

وی همچنین با اشاره به تدوین های مهم واحد سمعی بصری در سال 97 ابراز کرد: اهم فعالیتهای صورت گرفته در این زمینه تدوین های مربوط به کلیپ کمیته قلک – کلیپ معرفی شیمی درمانی و آزمایشگاه(پخش شده در سالن آمفی تئاتر در روز افتتاحیه )  - کلیپ وقتی حمایت رنگ کودکی به خود میگیرد  - کلیپ معرفی شهرستان ها(همایش میثاق شهرستان) –مستند گاهی همتت باید بزرگتر از خودت باشد(بازدید از منزل بیمار) – تیزر موشن گرافیک چطور همیار مهرانه شویم –تیزر موشن گرافیک نحوه کمک به مهرانه از طریق سایت – تیزر موشن گرافیک پرداخت کمک از طریق وارد کردن کد در تلفن همراه (کد شهرستان ها) بوده است.

مدیرعامل مهرانه نیز در این جلسه با تشکر از فعالیت های خالصانه خیرین واحدسمعی بصری مهرانه گفت: باعث افتخار است که این تعداد کار خیر درطول یک سال صورت گرفته است.

"مهندس وثوق" اضافه کرد: خیرین نسبت به جلسات ماهیانه و خصوصا جلسات سالیانه اهمیت بیشتری قائل شوند؛ چرا که بررسی نقاط قوت و ضعف در این جلسات ارزشمند است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار