• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

به دلیل ناتوانی مالی، حتی بیماری ام را از خود و خانواده ام پنهان کردم/ مهرانه با حمایت های رایگان دارو و درمانش اجازه نداد که درد بکشم

بیمار مبتلا به سرطان ساکن روستای "قلتوق" ایجرود: به دلیل ناتوانی مالی، حتی بیماری ام را از خود و خانواده ام پنهان کردم/ مهرانه با حمایت های رایگان دارو و درمانش اجازه نداد که درد بکشم

به دلیل ناتوانی مالی، حتی بیماری ام را از خود و خانواده ام پنهان کردم/ مهرانه با حمایت های رایگان دارو و درمانش اجازه نداد که درد بکشم بیمار مبتلا به سرطان ساکن روستای "قلتوق" ایجرود:

به دلیل ناتوانی مالی، حتی بیماری ام را از خود و خانواده ام پنهان کردم/ مهرانه با حمایت های رایگان دارو و درمانش اجازه نداد که درد بکشم

آقای "رضایی" بیمار 60 ساله ای که در روستای قلتوق شهرستان ایجرود به دلیل تنگدستی به ناچار تن به کارگری در باغ با حداقل دستمزد به میزان 200 هزار تومان در ماه، داده است، می گوید: 2 سال پیش معده ام دچار مشکل شده بود ولی به دلیل تنگدستی، به خودم قول دادم تا بیماری ام زمین گیرم نکرده از درد بیماری ام به خانواده چیزی نگویم.

بهار سال 97 بود که خونریزی معده امان آقای رضایی را حین کار در باغ برید و او را بیهوش کرد. اهالی روستا با کمک آمبولانس او را به مرکز درمانی در زنجان منتقل کردند، پزشک پس از انجام آزمایشات سرطان معده وی را تشخیص داد.

او می گوید: خودم در باغ کار می کنم و همسرم برای اینکه کمک خرجم باشد به عنوان سرایدار در ازای شست و شوی بخاری های نفتی مدارس و سرویس های بهداشتی برای 50 هزار تومان کار می کند. 

آقای رضایی می گوید: وقتی در بیمارستان به هوش آمدم و خود را در زنجان دیدم از شدت ناراحتی گریه کردم، چون پولی نداشتم که به روستایمان برگردم. قرار بود باز هم قید درمانم را بزنم که یک نفر وقتی فهمید که به سرطان مبتلا شده ام در همان بیمارستان به من مهرانه را معرفی کرد. فکرش را هم نمی کردم مهرانه صفر تا صد هزینه های دارو درمانم را بدهد. مهرانه با حمایت های رایگان دارو و درمانش اجازه نداد که درد بکشم خداوند از مؤسسین و خیرین این مجموعه راضی باشد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار