• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

به دلیل تنگدستی از آغاز درمان بیماری‌ام صرف‌نظر کردم/ مهرانه با خدمات رایگانش مرا برای پیگیری درمانم دلگرم کرد

بیمار مبتلا به سرطان مهرانه ای ساکن روستای "خاتون‌کندی"؛ به دلیل تنگدستی از آغاز درمان بیماری‌ام صرف‌نظر کردم/ مهرانه با خدمات رایگانش مرا برای پیگیری درمانم دلگرم کرد

به دلیل تنگدستی از آغاز درمان بیماری‌ام صرف‌نظر کردم/ مهرانه با خدمات رایگانش مرا برای پیگیری درمانم دلگرم کرد بیمار مبتلا به سرطان مهرانه ای ساکن روستای "خاتون‌کندی"؛

به دلیل تنگدستی از آغاز درمان بیماری‌ام صرف‌نظر کردم/ مهرانه با خدمات رایگانش مرا برای پیگیری درمانم دلگرم کرد

خانم فتحی 52 ساله ساکن روستای "خاتون کندی" ایجرود که از طریق پزشک متخصص با مهرانه آشنا شده و نسبت به تشکیل پرونده در این مجموعه اقدام کرده است، می گوید: 1.5 سال پیش پسرم و همسرش در تصادف جانشان را از دست دادند. دچار شوک عصبی شدیدی شدم. 2 هفته پس از آن ماجرای تلخ بود که در نواحی بدنم احساس درد داشتم. همان موقع به پزشک مراجعه کردم. پزشکم با معاینه اولیه بدنم و مشکوک شدن وی به سرطان سینه، پیشنهاد کرد برای بررسی بیشتر به متخصص مراجعه کنم ولی به دلیل تنگدستی از آغاز درمانم صرف نظر کردم. 

وی با بیان اینکه " به دنبال بدتر شدن وضعیت جسمی و ضعف بدنی‌ام مجبور شدم به ناچار به پزشک متخصص مراجعه کردم" عنوان می کند: پزشک پس از اطلاع از شرایط زندگی ام گفت هیچ نگرانی نداشته باشم و در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده در مهرانه که حامی 100 درصدی بیماران مبتلا به سرطان است اقدام کنم.

خانم فتحی که در حال حاضر از خدمات مهرانه بهره مند می شود می گوید: مهرانه تا کنون خدمات دارو و درمان بسیاری به او کرده و اگر خدمات مهرانه رایگان نبود او هیچوقت به این مرکز هم مراجعه نمی کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار