• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مادر شهید والامقام "محمدعلی بیات" در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مبلغ 200 میلیون ریال را به مهرانه هدیه کرد

مادر شهید والامقام "محمدعلی بیات" در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را به مهرانه هدیه کرد

مادر شهید والامقام "محمدعلی بیات" در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مبلغ 200 میلیون ریال را به مهرانه هدیه کرد مادر شهید والامقام "محمدعلی بیات" در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مبلغ 200 میلیون ریال را به مهرانه هدیه کرد

حاجیه خانم "بیات" ساکن "نیک‌پی" زنجان ظهر شنبه 18 اسفند 97 با حضور در دفتر مرکزی مهرانه برای احسان و شادی روح فرزند برومند شهیدش مبلغ 20 میلیون تومان را به انجمن خیریه مهرانه هدیه کرد و گفت: برای کسب ثواب و پاداش آخرت خود و فرزندم این هدیه را به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه تقدیم کردم.

وی با عنوان "همه ما زنجانی‌ها مهرانه را به پاکی و صداقت در عمل می شناسیم" ابراز کرد: مطمئنم مبالغ اهدائی ریز و درشت در مهرانه در مسیر خدمت به خلق خدا صرف می شود.

شهید محمدعلی بیات فرزند محبتعلی متولد 1347 بود که در سال 1365 به خدمت سربازی اعزام و پس از دیدن آموزش های مقدماتی نظامی راهی جبهه های حق علیه باطل شد.

وی در منطقه جنوب کشور و در بخش امدادگری مشغول انجام وظیفه بود.

این شهید والامقام پس از 16 ماه حضور در جبهه سرانجام در بیستم آذرماه 1366 در منطقه جنوب کشور بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در گلزار شهدای پایین زنجان به خاک سپرده شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار