• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سنگ تمام زنجانی‌ها در میزبانی از بیماران مبتلا به سرطان کشور

بهمن ماه ۹۷ و به همت خیرین زنجانی صورت گرفت؛ سنگ تمام زنجانی‌ها در میزبانی از بیماران مبتلا به سرطان کشور/ ۱۰۹۴ نفرروز بیمار در مهمانسرای مهرانه تهران اسکان یافتند

سنگ تمام زنجانی‌ها در میزبانی از بیماران مبتلا به سرطان کشور بهمن ماه 97 و به همت خیرین زنجانی صورت گرفت؛

سنگ تمام زنجانی‌ها در میزبانی از بیماران مبتلا به سرطان کشور/ 1094 نفرروز بیمار در مهمانسرای مهرانه تهران اسکان یافتند 

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از اسکان رایگان 1094 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور (94 بیمار) در مهمانسرای مهرانه تهران طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: مهرانه توانسته است با حمایت صددرصدی خیرین زنجانی در میزبانی از بیماران سرتاسر کشور سنگ تمام بگذارد.

انجمن خیریه مهرانه با همت خیّر بزرگوار جناب آقای دکتر تبیانی، در سال ۱۳۸۷ جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که در طی مسیر درمان نیاز به دستگاه رادیوتراپی داشته و برای ادامه درمان به تهران مراجعه می‌کردند، اقدام به تاسیس مهمانسرای ۳۲ تخته خوابه کرد که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

 سالانه بیش از ۱۱ هزار نفر-روز بیمار از مهمانسرای مهرانه استفاده می‌کنند که کلیه خدمات رفاهی و اسکان به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود. از زمان افتتاح سرای نیکان در مجاورت مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در زنجان، مهامنسرای تهران به صورت رایگان در خدمت بیماران مراجعه‌کننده از خارج و داخل ایران می‌باشد.

البته در سال ۱۳۹۶و در سومین همایش خیرین مهرانه که در برج میلاد تهران برگزار شد، مهندس اصغر وثوق، بنیانگذار و مدیرعامل انجمن مهرانه از عزم جدی مهرانه برای گسترش خدمات در تهران خبر داد و عنوان کرد که مهرانه در نظر دارد تا با هدف حمایت از مبتلایان به سرطان سراسر کشور، مهمانسرای تهران را از ۳۲ تخت به ۱۵۰ تخت تبدیل نماید.

آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ .
شماره تماس مهمانسرا: ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار