• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه هزینه‌های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش به میزان بیش از 1.5 میلیارد ریال را پرداخت کرد

بهمن ماه سال ۹۷ و بدون احتساب مرکز زنجان؛ مهرانه هزینه‌های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش به میزان بیش از ۱.۵ میلیارد ریال را پرداخت کرد

مهرانه هزینه‌های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش به میزان بیش از 1.5 میلیارد ریال را پرداخت کرد بهمن ماه سال 97 و بدون احتساب مرکز زنجان؛

مهرانه هزینه‌های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش به میزان بیش از 1.5 میلیارد ریال را پرداخت کرد

مسئول کمیته شهرستان‌های مهرانه از پرداخت هزینه های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش داخل استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان از جمله تکاب استان آذربایجان غربی، میانه استان آذربایجان شرقی و بیجار استان کردستان به ارزش بیش از یک میلیارد و 588 میلیون ریال در بهمن ماه 97 خبر داد و گفت: این آمار مربوط به شهرستان های تابعه مهرانه و بدون احتساب مرکز زنجان می باشد.

"بهروز کاوندی" راه اندازی دفاتر مهرانه در شهرها و شهرستان های استان زنجان و مناطق نزدیک استان را خدمتی به بیماران مبتلا به سرطان و حرکت در مسیر رضایت مندی مردم اعلام کرد و افزود: این دفاتر که توسط خیرین و با مسئولیت آنان اداره می گردد در کنار شناسایی بیماران مبتلا به سرطان و معرفی آنان به مرکز زنجان جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان رایگان، کارگاه های پیشگیری از سرطان و برنامه های سلامت محور مدنظر مهرانه را در اعماق روستاها عملیاتی می کنند.

وی با اشاره به کمک غیرنقدی خیرین مهرانه ای به ارزش بیش از 93 میلیون ریال در 16 مورد در مناطق تحت پوشش اضافه کرد: این کمک‌ها شامل توزیع اقلامی نظیر مرغ، پتو، موادشوینده، بخاری و ... بوده است.

کاوندی از پرداخت هزینه های دارو و درمان بیماران ساکن نقاط تحت پوشش داخل استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان از جمله تکاب استان آذربایجان غربی، میانه استان آذربایجان شرقی و بیجار استان کردستان به ارزش بیش از یک میلیارد و 588 میلیون ریال در بهمن ماه 97 خبر داد.

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه همچنین با اشاره به تشکیل 38 کلاس و کارگاه پیشگیری از سرطان در دفاتر شهرستانی تحت پوشش مجموعه طی بهمن ماه سال جاری عنوان کرد: 4087 نفر از شهروندان اعم از اولیای دانش آموزان، محصلین و اقشار مختلف مردم از این کلاس ها بهره مند شده و آگاهی آنان از علائم اولیه سرطان و روشهای پیشگیری از آن ارتقا یافت که در تضمین سلامتی جامعه می تواند نقش موثری ایفا نماید.

وی تعداد کل داوطلبین ثبت نام شده دفاتر را 6381 نفر عنوان کرد و گفت: بهمن ماه سال جاری، میزان داوطلبین فعال و ثابت 335 نفر بوده و 174 نفر نیز برای خدمت داوطلبانه در دفاتر جذب گردیدند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار