• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

علی قدیمی قیداری: تا زمانی که عمر دارم به لحاظ مادی و معنوی خود را وقف مهرانه خواهم کرد

خیر زنجانی با حضور در دفتر مرکزی مهرانه از خدمت خالصانه دست‌اندرکاران مجموعه قدردانی کرد علی قدیمی قیداری: تا زمانی که عمر دارم به لحاظ مادی و معنوی خود را وقف مهرانه خواهم کرد

علی قدیمی قیداری: تا زمانی که عمر دارم به لحاظ مادی و معنوی خود را وقف مهرانه خواهم کرد خیر زنجانی با حضور در دفتر مرکزی مهرانه از خدمت خالصانه دست‌اندرکاران مجموعه قدردانی کرد

علی قدیمی قیداری: تا زمانی که عمر دارم به لحاظ مادی و معنوی خود را وقف مهرانه خواهم کرد

"علی قدیمی قیداری"، فرهنگی بازنشسته، پدری که به واسطه بیماری فرزندش با مهرانه آشنا شد امروز شنبه 4 اسفند 97 با حضور در دفتر مرکزی مهرانه و اهدای تابلویی به مدیرعامل مجموعه از تلاش‌های خالصانه مهرانه در مسیر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان قدردانی کرد.

وی با بیان " زمانی که دخترم بیمار شد و برای پرتودرمانی برای اولین بار وارد کلینیک مهرانه شدم به چشم دیدم که کادر و دست اندرکاران چه خدمت بزرگی به بیماران می‌کنند"، ابراز کرد: این مجموعه عجیب بر دل من نشست، دخترم را از دست دادم، این تقدیرم بود اما درک خدمت مهرانه برایم بسیار دلچسب بود، تا زمانی که عمر دارم به لحاظ مادی و معنوی خود را وقف مهرانه خواهم کرد. من بهترین ها را برای مهرانه آرزو می کنم.

"مهندس اصغر وثوق"، بنیانگذار و مدیرعامل مهرانه نیز با تقدیر از آقای قیداری و طلب مغفرت برای دختر نازنین ایشان تاکید کرد که وجود خیرین مخلص را دلگرمی و پشتوانه محکی برای دست اندرکاران مهرانه می باشند.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار