• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گسترش دفاتر اقماری مهرانه در خدابنده/ بسترهای لازم برای احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه خدابنده فراهم می‌شود

در نشست خیرین دفتر مهرانه خدابنده با بنیانگذاران مهرانه مطرح شد؛ گسترش دفاتر اقماری مهرانه در خدابنده/ بسترهای لازم برای احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه خدابنده فراهم می‌شود

گسترش دفاتر اقماری مهرانه در خدابنده/ بسترهای لازم برای احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه خدابنده فراهم می‌شود در نشست خیرین دفتر مهرانه خدابنده با بنیانگذاران مهرانه مطرح شد؛

گسترش دفاتر اقماری مهرانه در خدابنده/ بسترهای لازم برای احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه خدابنده فراهم می‌شود

مسئولین دفتر مهرانه خدابنده در نشست با خیرین این دفتر با بنیانگذاران انجمن بر لزوم گسترش دفاتر اقماری مهرانه و لزوم فراهم آوردن بسترهای لازم برای احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، "محمد محمدی"، رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه خدابنده شامگاه چهارشنبه در نشست دست‌اندرکاران و خیرین شهرستان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مهرانه با اشاره به روند مطلوب شناسایی، تشکیل پرونده و معرفی بیمار به دفتر مرکزی جهت بهره‌مندی از خدمات دارو و درمان اظهار کرد: احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه خدابنده را با حمایت دفترمرکزی زنجان کلید خواهیم زد. البته در این زمینه اقداماتی جهت فراهم شدن بسترهای لازم صورت گرفته است.

آقای بکشلو، مدیر اجرایی دفتر مهرانه خدابنده نیز با اشاره به مزایای تشکیل دفاتر در نقاط دور و نزدیک شهرستان که زیرنظر دفتر قیدار فعالیت می‌کنند، تاکید کرد که دفاتر اقماری مهرانه را در خدابنده گسترش خواهیم داد.

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه نیز ضمن قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران دفاتر شهرستانی تحت پوشش مهرانه مرکزی عنوان کرد: دفتر مهرانه خدابنده تاکنون در حوزه خدمت به بیماران، شناسایی و معرفی آنان و آموزش و پیشگیری، عملکرد قوی داشته است.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز در این نشست گفت: اقدام یکدست مهرانه خدابنده در خدمت به بیماران مبتلا به سرطان ناشی از درایت دست اندرکاران این دفتر است.

"دکتر مینوش مقیمی"، رئیس هیئت مدیره و فوق تخصص خون و آنکولوژی نیز با تاکید بر اینکه " به لحاظ جمعیت، بازگشایی درمانگاه شیمی درمانی در خدابنده مشکلی ندارد"، افزود: بسترهای لازم را برای فعالیت پرسنل را هم فراهم می کنیم.

"فاطمه شعبانی"، خیر مهرانه دفتر مهرانه خدابنده و بخشدار سجاسرود نیز با بیان اینکه " خیرین، سرمایه مهرانه اند" تصریح کرد: در اعماق روستاهای سجاسرود به عنوان مسئول مهرانه و نه بخشدار حضور می یابم تا مسائل و مشکلات بیماران مبتلا به سرطان را به مسئولین مربوطه انعکاس دهم. در این دید و بازدیدهایم جز ابراز رضایت بیماران از مهرانه، چیزی نشنیده ام. در سجاسرود مردم با مهر مهرانه آشنا هستند.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار