• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پس از ابتلا به بیماری سرطان، ارزش کار در این مجموعه را بیشتر لمس کردم

خیر کمیته بانوان مهرانه: به کارهای مثبت و خیری که در مهرانه صورت می‌گیرد اعتقاد راسخ دارم/ پس از ابتلا به بیماری سرطان، ارزش کار در این مجموعه را بیشتر لمس کردم

پس از ابتلا به بیماری سرطان، ارزش کار در این مجموعه را بیشتر لمس کردم

خیر کمیته بانوان مهرانه:

به کارهای مثبت و خیری که در مهرانه صورت می‌گیرد اعتقاد راسخ دارم/ پس از ابتلا به بیماری سرطان، ارزش کار در این مجموعه را بیشتر لمس کردم

"مهین یمینی"، خیر کمیته بانوان مهرانه که یک سال پس از خدمت داوطلبانه در این مجموعه به بیماری سرطان مبتلا شد و پس از وقفه یک ساله و اتمام مراحل درمان، مجددا در مهرانه به عنوان نیروی داوطلب، فعالیت خود را ادامه داد، می‌گوید: از سال 94 در کمیته قلک مهرانه داوطلبانه فعالیت می‌کنم. از همان موقع که در این انجمن مشغول هستم به کارهای مثبت و خیری که در مهرانه صورت می‌گیرد اعتقاد راسخ دارم ولی در سال 95 که به بیماری سرطان مبتلا شدم ارزش کار مهرانه‌ای ها را آن زمان متوجه شدم. کوچکترین کارها هم در مهرانه دارای اجر اخروی و دنیوی است. 

وی با عنوان "پس از تشخیص سرطان رحم، بنا به تشخیص پزشک متخصص 12 جلسه شیمی درمانی و 28 جلسه رادیوتراپی شدم" اضافه می‌کند: دوران درمان بسیار سختی را داشتم، با بیمارانی که از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور بدون دریافت ریالی پول از مهرانه خدمت می گرفتند صحبت می کردم آنان فقط درد و ناراحتی بیماری شان را داشتند نه دغدغه هزینه های درمان! فاصله منزل ما تا مرکز رادیوتراپی مهرانه فقط 3 دقیقه بود، ولی هم برای خودم و هم برای بیماران مراجعه کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه خوشحال بودم، عظمت کار مهرانه ای‌ها را در آن موقع درک کردم و از اینکه در این مجموعه به عنوان خیر فعالیت کرده بودم به خود بالیدم! نذر کردم اگر مراحل درمانم تمام شود دوباره با انرژی بیشتر خدمتگزار این مجموعه باشم.

این خیر مهرانه ای که معتقد است بیماری سرطان سبب شده تا بیشتر شکرگذار خداوند باشد و بیشتر به معنویات بپردازد، عنوان می‌کند: در بیماری سرطان تنها روحیه خوب است که می تواند به عنوان مکمل تاثیرگذار در کنار دارو، شیمی درمانی و رادیوتراپی نقش مهمی ایفا نماید. من راحت بیماری ام را قبول کردم و همین موضوع سبب شد تا طبق نظر پزشک مراحل درمانم اثربخش باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار