• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دفتر مهرانه در بخش "قره پشتلو" به صورت رسمی افتتاح شد

با حضور مسئولین و خیرین؛ دفتر مهرانه در بخش "قره پشتلو" به صورت رسمی افتتاح شد

دفتر مهرانه در بخش "قره پشتلو" به صورت رسمی افتتاح شد

با حضور مسئولین و خیرین؛

دفتر مهرانه در بخش "قره پشتلو" به صورت رسمی افتتاح شد

با حضور مدیرعامل مهرانه و مسئولین انجمن و دستگاه های اجرایی، مردم و خیرین دفتر مهرانه صبح چهارشنبه 17 بهمن در بخش "قره پشتلو" به صورت رسمی افتتاح شد.

پیش از افتتاح مدیرعامل مهرانه در نشست با خیرین و بخشدار قره پشتلو که در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید، با بیان اینکه عزاداری مردم متدین ارمغانخانه که از عزاداری های مشهور استان برای شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد از اعتقادات خالص اهالی این دیار حکایت دارد.

"مهندس اصغر وثوق" با اشاره به رسالت های مهرانه در عرصه خدمت رسانی به بیماران و سایر افراد جامعه عنوان کرد: مهرانه صرفا برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه ماهانه به طور متوسط نزدیک به 1 میلیارد تومان از سوی مردم به حساب مهرانه واریز می شود، از اجرای برنامه های سلامت محور در حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه برای ارتقا سطح سلامت خانوارها خبر داد. 

وی بازگشایی دفتر مهرانه در ارمغانخانه_بخش قره پشتلو را به اهالی منطقه تبریک گفت و از همه تقاضا کرد تا این مجموعه را در تحقق اهدافش یاری کنند.

آقای افشاری، بخشدار قره پشتلو نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اهداف خیرخواهانه، انساندوستانه و عام المنفعه مهرانه را ستود و گفت: به شخصه نقش مهرانه را امیدبخش و امیدآفرین می دانم، این تشکیلات بسیار تاثیرگذار با حمایتهایش مشکلات عظیم بیماران را برطرف کرده است.

وی با اشاره به مشکلات بیماران مبتلا به سرطان و مشکلات طاقت فرسای آنان در تهیه داروها عنوان کرد: امروز مهرانه با دیدگاهش به یکی از افتخارات مردم و شهر زنجان تبدیل شده است.

بخشدار قره پشتلو نقش تاثیرگذار نخبگان علمی و شخصیتهای بزرگ ملی اهل زنجان را در شکل گیری مهرانه مهم دانست و با اشاره به حضور دهیاران منطقه در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با حمایت خیرین و این عزیزان مهرانه به اهدافش در ارمغانخانه نائل گردد.


"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه هم هدف از تاسیس دفاتر در نقاط پر جمعیت استان زنجان و نقاط تابعه را تسری اهداف سلامت محور مهرانه و خدمت به خلق خدا عنوان کرد و گفت: در این مسیر تجارب گرانسنگ مهرانه را در اختیار دوستانمان در دفتر مهرانه قره پشتلو خواهیم گذاشت.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"

آخرین اخبار