• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نگذارید استرس؛ این قاتل خاموش، زندگیتان را تباه کرده و به نابودی بکشاند

دکتر محمود معظمی در همایش "مدیریت استرس" مهرانه: نگذارید استرس؛ این قاتل خاموش، زندگیتان را تباه کرده و به نابودی بکشاند

نگذارید استرس؛ این قاتل خاموش، زندگیتان را تباه کرده و به نابودی بکشاند

دکتر محمود معظمی در همایش "مدیریت استرس" مهرانه:

 نگذارید استرس؛ این قاتل خاموش، زندگیتان را تباه کرده و به نابودی بکشاند

"دکتر معظمی" در همایش مدیریت استرس که صبح جمعه 5 بهمن 97 در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه با حضور بیماران، بهبودیافتگان و خیرین مهرانه ای برگزار گردید، مدیریت استرس را یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انواع بیماری های جسمی، روحی و روانی عنوان کرد و با اشاره به بهبودیافتگان بیماری سرطان پیشنهاد کرد تا استرس، این قاتل خاموش را جدی گرفته و هوشمندانه در گوشه و زوایای زندگی‌شان پیدایش کنند.

این روانشناس ادامه داد: " استرس را در زندگی خود بیابید، بیرون بکشید؛ و آن‌وقت خواهید دید که نفس‌هایتان عمیق، چهره‌تان بشاش و صورتتان خندان می‌شود. خواهید دید که لحنتان ملایم و روان و آرامش‌بخش می‌شود. خواهید دید که حرف‌هاتان آرامش‌آفرین خواهد بود.

دکتر معظمی استرس را ناشی از تفکرات ذهنی و پیش بینی اتفاقاتی که وجود خارجی نداشته و حاصل افکار منفی بشر است، دانست و از حضار خواست تا قبل از اینکه استرس زندکی شان را به نابودی بکشاند، آن را پیدا کرده و برای همیشه از زندگی شان بیرون کنند.

این روانشناس با اشاره به بازدیدش از کلینیک تخصصی مهرانه افزود: یک شناخت تقریبی و مثبت و دلنشینی از زنجان داشتم اما با حضور در مهرانه و مشاهده خیرین به ویژه دانشجویان و جوانان به این مهم رسیدم که ایران ماندگار و جاودان خواهد ماند.

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه نیز در این همایش در تایید سخنان دکار معظمی مبنی بر "متفاوت بودن زنجانی ها" گفت: 120 هزار خیر حامی مهرانه، تاییدکننده صحبت های دکتر معظمی است.

مدیرعامل مهرانه با اشاره به تدوین برنامه منسجم در حوزه آموزش و پیشگیری با محوریت، سرطان سینه (ویژه بانوان)، دانش آموزان (تغذیه سالم) و ورزش و ... افزود: مهرانه طی 4 سال در تلاش بوده تا در ارتقا سطح سلامت جامعه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مهندس وثوق ضمن قدردانی از خیرین جوان مهرانه تاکید کرد که با وجود این نیکوکاران برومند قطعا مهرانه، جهانی خواهد شد.

"آنا دشتی"، مدیرعامل انجمن خیریه یک دنیا مهربانی نیز در این همایش با تقدیر از تلاشگران مهرانه ای،عنوان کرد: زنجانی ها دوست داشتنی ترین مردم را داراست.

در پایان لوح تقدیر انجمن مهرانه اثر استاد ریاحی به همراه تندیس مجموعه از سوی مهندس وثوق به دکتر معظمی اعطا شد.

همچنین برندگان قرعه کشی جوائز خود را دریافت کردند. این جوائز توسط خیر گرامی، خانم ملیحه قدیمی تهیه و به منتخبان قرعه کشی اعطا گردید.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"

آخرین اخبار