• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه در کنار ارائه خدمات دارو و درمان به بیماران، از فرزندان دانش آموز و دانشجوی آنان نیز حمایت تحصیلی می کند

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در مراسم معارفه داوطلبان زنجانی؛ مهرانه در کنار ارائه خدمات دارو و درمان به بیماران، از فرزندان دانش آموز و دانشجوی آنان نیز حمایت تحصیلی می کند

مهرانه در کنار ارائه خدمات دارو و درمان به بیماران، از فرزندان دانش آموز و دانشجوی آنان نیز حمایت تحصیلی می کند مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در مراسم معارفه داوطلبان زنجانی؛


مهرانه در کنار ارائه خدمات دارو و درمان به بیماران، از فرزندان دانش آموز و دانشجوی آنان نیز حمایت تحصیلی می کند


مراسم معارفه داوطلبین جهت انجام فعالیتهای خیرانه در دفاتر زنجان، صبح چهارشنبه 26 دی 97 در سالن جلسات کلینیک تخصصی مهرانه برگزار گردید.


مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در این مراسم با تشریح وظایف کمیته ها، واحدها و زیرمجموعه های مهرانه طبق چارت تشکیلاتی عنوان کرد: مهرانه با کمکهای مالی خیرین اعم از نقدی و غیرنقدی و حمایت های معنوی خیرین در کنار خدمات دارو و درمان به بیماران، از فرزندان دانش آموز و دانشجوی بیماران تحت پوشش در حوزه آموزش تحصیلی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی آنان حمایت می کند.  


"منیره فیروزه" با اشاره به اهمیت سلامت آحاد مردم جامعه برای مهرانه ادامه داد: مهرانه با راه اندازی کمیته آموزش و پیشگیری با برگزاری کارگاه های پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان و تشکیل کلاس های تغذیه سالم ویژه دانش آموزان همواره در تلاش است میزان اطلاعات عمومی در حوزه پیشگیری از سرطان را افزایش داده و سلامت جامعه را تضمین کند. 


وی با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ اختصاص میزان هدیه های مربوط به جشن تولد، ازدواج، عقد، عقیقه و اهدای هزینه های سفر به حج، عتبات و عالیات و ... به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه به سرسام آور بودن هزینه های دارو و درمان این بیماری اشاره کرد و گفت: با واریز ریز و درشت کمکهای نقدی به حساب مهرانه و حتی آموزش فرهنگ مهرورزی به فرزندانمان می توانیم مهرانه را در تحقق اهدافش یاری کنیم.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار