• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بنیانگذاران، فعالین و پیشکسوتان ورزشی انجمن مهرانه تقدیر شدند

به همت انجمن پیشکسوتان ورزشی استان زنجان؛ بنیانگذاران، فعالین و پیشکسوتان ورزشی انجمن مهرانه تقدیر شدند

بنیانگذاران، فعالین و پیشکسوتان ورزشی انجمن مهرانه تقدیر شدند

به همت انجمن پیشکسوتان ورزشی استان زنجان؛

بنیانگذاران، فعالین و پیشکسوتان ورزشی انجمن مهرانه تقدیر شدند

انجمن پیشکسوتان ورزشی استان زنجان عصر چهارشنبه 19 دی 97 در راستای تکریم و تقدیر از فعالان ، زحمتکشان و خیرین عرصه‌های ورزشی ، فرهنگی و ... استان زنجان از بنیانگذاران و مسئولین انجمن مهرانه خانم دکتر "مینوش مقیمی"، حاج "محمد حدیدیان"،مهندس "اصغر وثوق"، "مهندس جواد گرانمایه" و حاج "کمال الدین محرمی" تقدیر کرد.

مهندس وثوق، مؤسس مهرانه در این مراسم که در محل سالن همایش های بین المللی برگزار شد، بر لزوم تبیین جایگاه پیشکسوتان فرهنگی، ورزشی، پزشکی، ادبی و ... استان تاکید کرد و مهرانه را محلی برای معرفی گنجینه های معنوی زنجان دانست.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم شفیع ابریشمی، مرحوم دکتر مهدوی و همچنین فرهیختگان فعال زنجانی که در قید حیات می باشند، گفت: در صورت تصویب هیئت امناء و مدیره مهرانه، آمادگی داریم در مسیر تبیین جایگاه ستاره های پرفروغ زنجانی به وظیفه مان در قبال شهروندان خیرمان عمل کنیم.

حاج "ابوالفضل خلیلی"، رئیس انجمن پیشکسوتان استان زنجان نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران مهرانه با تشریح دیدگاه مردم و مسئولین کشور نسبت به زنجانی ها عنوان کرد: مؤسسین مهرانه با بنا نهادن این مجموعه و خدمتی بی منت به بندگان خدا، آبروی زنجان را خریدند.

استاد "ذبیح اله شاه محمدی"، پیشکسوت علمی، فرهنگی و ورزشی زنجان هم با اشاره به فعالیت کتابخانه مهرانه در محل مهمانسرای این انجمن را احداث کتابخانه در هر سازمان و مجموعه ای را بیانگر فرهنگ و تمدن اعلام کرد.

همچنین "بهروز کاوندی"، پیشکسوت ورزشی و عضو فعال واحد ورزش مهرانه با ارائه گزارشی از فعالیتهای این واحد از برپایی ورزش همگانی مهرانه به صورت همزمان در زنجان و 10 شهر و شهرستان دارای دفتر در داخل استان و 3 شهرستان خارج از استان (میانه، تکاب و بیجار) در سال پیش رو خبر داد.


پیش از برگزاری همایش، پیشکسوتان ورزشی، فرهنگی، علمی و ... استان زنجان از کلینیک مهرانه بازدید کردند.


 مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در این بازدید ضمن تشریح فعالیتهای این مجموعه تاکید کرد: مهرانه فارغ از هر گونه دیدگاه سیاسی، تنها خدمت به همنوع را در دستور کار قرار داده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار