• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات رایگان به 3800 بیمار سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه طی 4 سال/6500 فقره پرونده در دفتر مرکزی مهرانه تشکیل شد

مؤسس مهرانه در نشست با استاندار زنجان: ارائه خدمات رایگان به ۳۸۰۰ بیمار سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه طی ۴ سال/۶۵۰۰ فقره پرونده در دفتر مرکزی مهرانه تشکیل شد

ارائه خدمات رایگان به 3800 بیمار سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه طی 4 سال/6500 فقره پرونده در دفتر مرکزی مهرانه تشکیل شد مؤسس مهرانه در نشست با استاندار زنجان:

ارائه خدمات رایگان به 3800 بیمار سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه طی 4 سال/6500 فقره پرونده در دفتر مرکزی مهرانه تشکیل شد

مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن مهرانه صبح یکشنبه 16 دی 97 در نشست با استاندار زنجان که در حاشه بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه برگزار گردید، با اشاره به مشهور بودن استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در سطح کشور اظهار کرد: در حال حاضر مهرانه در کنار حسینیه اعظم زنجان، یکی از برندهای مطرح ایران است و کل کشور زنجان را با این مجموعه می شناسند.

وی با اشاره به فعالیت 6 ساختمان بزرگ مهرانه در زنجان و مهمانسرای انجمن در تهران تصریح کرد: در این دفاتر تنها 60 کارمند مشغول به فعالیت هستند و عمده فعالیتها توسط خیرینی انجام می گیرد که بدون هیچ چشم داشتنی و صرفا برای کسب رضای الهی مهرانه را برای خدمت انتخاب کرده‌اند. روزانه به طور متوسط 700 خیر در دفاتر مهرانه مشغول به فعالیت هستند و این نیروی انسانی از سرمایه های انجمن محسوب می‌شوند. در واقع یکی از نقاط قوت مهرانه، خیرمحور بودن آن است.

مؤسس مهرانه با عنوان "مهرانه حاصل بارش افکار جمعی مردم زنجان است" به نقش بانوان در پیشرفت برنامه های انجمن اشاره کرد و افزود: بیش از 90 درصد امورات مهرانه توسط بانوان خیر اداره می گردد.

وی با عنوان" ماهانه به طور متوسط 700 میلیون تومان مردم زنجان به مهرانه کمک مالی می‌کنند" به تشکیل 6500 فقره پرونده مربوط به بیماران داخل استان و 3 شهرستان خارج از استان اعم از میانه، تکاب و بیجار اشاره کرد و گفت: خدمات دارو از 80 تا 100 درصد برای بیماران ساکن مناطق یاد شده رایگان می باشد.

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه مهرانه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی و اسکان به جز دارو برای بیماران کل کشور رایگان می‌باشد، اضافه کرد: طبق آمارها از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه (طی 4 سال)، 3800 بیمار از کل کشور به کلینیک رادیوتراپی مهرانه مراجعه کرده اند.

مهندس وثوق با عنوان اینکه مهرانه را با پول بیمه ها اداره می کنیم، ادامه داد: ثابت کرده ایم با یک برگ از دفترچه بیمه بیماران مراجعه کننده به کلینیک و بدون دریافت کمک مالی از دولت و بدون بدهکاری به بازار می شود، خدمتگزار مردم بود. ما ثابت کردم زنجان و زنجانی توانمند است.

وی شفاف سازی مهرانه در حوزه مالی را از نکات موفق مهرانه در جلب مشارکت های مالی و معنوی مردم استان زنجان و کشور دانست و گفت:  ما در این امر به تکلیف خود در این حوزه عمل می کنیم و هر ساله گزارشات ریز مالی مهرانه در سایت رسمی این مجموعه موجود می باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار