• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توزیع 1162 انواع قلک مهرانه در سطح شهر زنجان و روستاهای اطراف در آذر 97/بخش اعظمی از امورات مهرانه توسط خیرین اداره می‌شود

مسئول کمیته قلک مهرانه؛ توزیع 1162 انواع قلک مهرانه در سطح شهر زنجان و روستاهای اطراف در آذر 97/بخش اعظمی از امورات مهرانه توسط خیرین اداره می‌شود

توزیع 1162 انواع قلک مهرانه در سطح شهر زنجان و روستاهای اطراف در آذر 97/بخش اعظمی از امورات مهرانه توسط خیرین اداره می‌شود مسئول کمیته قلک مهرانه؛

توزیع 1162 انواع قلک مهرانه در سطح شهر زنجان و روستاهای اطراف در آذر 97/بخش اعظمی از امورات مهرانه توسط خیرین اداره می‌شود

"مینا ارغوانی‌فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه از توزیع 1162 انواع قلک مهرانه در سطح شهر زنجان و روستاهای اطراف در آذر 97 خبر داد و گفت: این قلک‌ها توسط تحصیلداران و یا از طریق دفاتر 6 گانه در سطح شهر زنجان و یا روستاهای گلابر و سارمساقلو توزیع گردید.

با توجه به این‌که شفافیت در تمامی بخش‌ها و واحدهای انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از اصول اصلی بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه است، کمیته قلک مهرانه که از آبان ماه سال 89 با تصمیم هیئت مدیره و با مسئولیت مینا ارغوانی‌فرد به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است این مهم را از همان‌ آغازین ماه‌های خود در دستور کار قرار داده است.


این کمیته در چارچوب اصول تعیین شده از سوی دفتر مرکزی مهرانه، توزیع قلک رومیزی در سطح مقاطع مختلف تحصیلی و جمع‌آوری آن‌ها را در اردیبهشت ماه سال 90 در دستور کار جدی قرار داده است. 


برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های مرتبط با کمیته قلک در راستای اهداف مهرانه اعم از طراحی انواع قلک‌ها، تعداد قلک‌های مورد نیاز، نحوه سفارش‌گیری، برنامه‌ریزی پخش و جمع‌آوری قلک، شمارش وجوه قلک و صدور قبوض، ثبت و واریز وجوه حاصله به حساب انجمن مهرانه، همکاری و همفکری با روابط عمومی در جهت ارائه طرح های تبلیغاتی و برگزاری جلسات با محوریت قلک از جمله اهداف این کمیته می‌باشد.

به گفته مسئول کمیته قلک 2394 مورد انواع قلک در محل دفاتر 12 گانه تحت پوشش مهرانه در یک ماه اخیر توزیع شده است. در شهر زنجان نیز 1162 قلک توسط مردم و شهروندان از این مجموعه دریافت شده است.

البته بخش اعظمی از امورات مربوط به ثبت، تماس، شمارش و تحویل مبالغ دریافتی از قلک های تخلیه شده به بانک توسط خیرین صورت می گیرد به طوری که آذر ماه 97، 137 نفر خیر به مدت 1625 ساعت و 45 دقیقه فعالیت مثمرثمر داشته‌اند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار