• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پذیرایی رایگان از 823 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

آذر ماه ۹۷ صوت گرفت؛ پذیرایی رایگان از ۸۲۳ نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

پذیرایی رایگان از 823 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

آذر ماه 97 صوت گرفت؛

پذیرایی رایگان از 823 نفرروز بیمار سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران 

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از پذیرش رایگان 823 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور در این مرکز در آذر 97 همراه با تهیه غذای گرم در سه وعده غذایی خبر داد و گفت: انجمن خیریه مهرانه در سال ۱۳۸۷ جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که در طی مسیر درمان نیاز به دستگاه رادیوتراپی داشتند و برای ادامه درمان به تهران مراجعه می‌کردند، با همت خیّر بزرگوار جناب آقای دکتر تبیانی، اقدام به تاسیس مهمانسرای ۳۲ تخت¬خوابه نموده است که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است. 

وی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۱۱ هزار نفر-روز بیمار از مهانسرای مهرانه استفاده می‌کنند که کلیه خدمات رفاهی و اسکان به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود، اضافه کرد: از زمان افتتاح سرای نیکان در مجاورت مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در زنجان، مهمانسرای تهران به صورت رایگان در خدمت بیماران مراجعه‌کننده از خارج و داخل ایران می‌باشد.

این مجموعه از ابتدا بر عهده‌ی خیّر گرامی، جناب آقای محمد هاشم اسلامی بوده است. مهمانسرای مهرانه به همراه تیم کارکنان و خیّرین خود در سال ۱۳۹۶، پذیرای بیش از ۱۲۰۰۰ نفر-روز بیمار از اقصی نقاط کشور از قبیل استان‌های ایلام، لرستان، سمنان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان، مازندران و ... بوده است. 

مرکز مهمانسرای مهرانه ارتباط نزدیکی با مراکز درمانی و انجمن‌های مردم نهاد تهران نظیر دهش‌پور، محک، مهیار، بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان شریعتی دارد و بسیاری از بیماران با معرفی این مراکز به مهمانسرای مهرانه مراجعه می‌کنند. 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار