• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "سکا" شهرستان سقز استان کردستان از کلینیک تخصصی و دفاتر مهرانه در شهر زنجان بازدید کردند

اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "سکا" شهرستان سقز استان کردستان از کلینیک تخصصی و دفاتر مهرانه در شهر زنجان بازدید کردند

اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان  "سکا" شهرستان سقز استان کردستان از کلینیک تخصصی و دفاتر مهرانه در شهر زنجان بازدید کردند اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان  "سکا" شهرستان سقز استان کردستان از کلینیک تخصصی و دفاتر مهرانه در شهر زنجان بازدید کردند

مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه در این مراسم که روز یکشنبه 25 آذر 97 صورت گرفت، اظهار کرد: پرونده های متشکله در دفتر مرکزی مهرانه صرفا مربوط به بیماران ساکن استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان اعم از میانه استان آذربایجان شرقی، تکاب استان آذربایجان غربی و بیجار استان کردستان می باشد.

سیف اله عبداللهی اضافه کرد: خدمات رادیوتراپی و اسکان 100 درصد رایگان در کلینیک تخصصی مهرانه شامل حال تمامی بیماران مبتلا به سرطان کشور می شود.

تشریح خدمات مهرانه در حوزه های" درمان"، "تشکیل پرونده"، "مددکاری و مشاوره"، "حسابداری"، "تبلیغات"، "روابط عمومی"، "سمعی بصری"،"اموال"، "دبیرخانه" و "منابع انسانی" در دفتر مرکزی انصاریه از جمله مطالب ارائه شده از سوی مدیر اجرایی مهرانه مرکز زنجان برای هیئت مدیره انجمن "سکا" سقز بود.

همچنین نحوه جذب مشارکت های مالی مردم در قالب وجوه نقدی واریزی به قلک ها و مراحل تخلیه، توزیع و ثبت آن ها توسط "مسئول کمیته قلک" برای خیرین انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "سکا" سقز ارائه شد.

مهر زنجانی ها به مبتلایان به سرطان از طریق ثبت سفارش بنرهای مناسبتی در کمیته بنر، حمایت آموزشی و تحصیلی فرهنگیان خیر از دانش آموزان تحت پوشش و ساماندهی فعالیتهای خیرین و جلب مشارکت های مالی و معنوی آنان با راه اندازی کمیته شهرستان های مهرانه نیز از سوی "مدیر اجرایی ساختمان حدیدیان" تشریح شد.

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه هم در نشست با هیئت مدیره انجمن "سکا"شهرستان سقز با بیان اینکه صرفا به ساختمان سازی اکتفا نکرده ایم، گفت: با نگاه روانشناسانه فضاهای فیزیکی درمانی مهرانه را به گونه ای ساختیم که بیمار با ورود به این مجموعه، ایمان داشته باشد که قطعا مراحل درمانش نتیجه بخش خواهد بود.

"فتاحی"، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سقز هم در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن در زنجان و بهره‌گیری از تجارب مسئولین امر در حوزه خدمت رسانی افزود: مهرانه؛باقیات و صالحات برای خیرین زنجانیست، چنین مجموعه ای در کشور بی نظیر است.

"ماجدی"، رئیس هیئت مدیره انجمن "سکا" سقز استان کردستان با بیان اینکه مهرانه را از طریق فضای مجازی شناختم، عنوان کرد: حضور در مهرانه برایمان بهترین تجربه بود، برای الگو گرفتن از مهرانه و خدمات بشردوستانه اش به زنجان آمدیم. مطمئنا بهره‌گیری از این تجارب در خدمت به همنوعان راهگشا خواهد بود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار