• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"25 آذر؛ سالروز تاسیس انجمن خیریه مهرانه مبارک"

"۲۵ آذر؛ سالروز تاسیس انجمن خیریه مهرانه مبارک" ما مسئول هستیم در نشر و پرورش و رواج انسانیت ! برای انسانیت هم باید مهربان بمانیم!

"25 آذر؛ سالروز تاسیس انجمن خیریه مهرانه مبارک"

ما مسئول هستیم در نشر و پرورش و رواج انسانیت ! برای انسانیت هم باید مهربان بمانیم! 

اینجا مهرانه، همان خانه ی مهربانیست! 

ای انسان تو دارای عیب و نقص هستی پس لازم است مراقب رفتارت، کردار و عملکردت و حرف هایت باشی! 

باید مسئول تمامِ خودت باشی! برای این مسئولیت باید جانانه انسان باشی و از جان و دل برای انسانیت ارزش بگذاری! 

برای همین هم در قدم اول لازم است حقِ انسانیت را در این کره ی خاکی، ادا کنی ! یادت نرود تو مسئول رواج و پرورش انسانیت هستی ! باید یادمان بماند که من، تو و شما انسان هستیم! من و تو معنای مهربان بودن را خوب میدانیم.

پس یادت نرود ما انسانیم! باید مهربان بمانیم! باید خودمان را تا حدی مسئول بدانیم در هر مقام و در هر صنف و هر جا در هر نقطه ای که هستیم ، بالا یا پایین فرقی ندارد باید حواسمان به یک دیگر باشد، و مدام به یاد بیاوریم که مهربانی کنیم و مفید باشیم ، ما هرکدام مسئول رفتارهای خوبی هستیم که باید از ما سر بزند و رفتارهای بدی که نباید مرتکب آنها  شویم؛ پس برای این مهربانی ها به دیگران و درد هایشان، اهمیت بدهیم. 

گاهی رفتار ما یا همین مهربانی های کوچک هم غیر مستقیم زنجیره ای از انسانیت را تشکیل میدهد و میرسد به آدم هایی که نیازمند این مهربانی ها هستند ! 

بیمارانی که حمایت من و شما رو میخواهند و ما مهربانی و امید را میتوانیم به عمقِ قلب های ناامیدشان تزریق کنیم.

فرقی ندارد چه کسی باشی یا چه شغلی داشته باشی؟ پزشک باشی یا روانشناس، مهندس باشی یا پرستار!
نانوا باشی یا آشپز، معلم باشی یا وکیل ،هنرمند باشی یا غیرهنرمند ، بازاری باشی یا صنف خیاطان و فرش فروشی و سایر صنف ها و شغل ها ! هیچکدام فرقی ندارد فقط باید انسان بود و برای انسان بودن هم باید قلبی به وسعتِ دریا برای خرجِ مهربانی داشت !

اینکه در هر جا و مقام و شغلی باشی و فراموش نکنی که اگر توانستی کمک کنی پس مسئول هستی ؛ یعنی یک انسان مفیدی! و صرفا شاید تفاوت ما که انسانیم در همین فهمیدن هاست!  25 آذر ماه  سالروز تاسیس انجمن مهرانه است ، همان جایی که همه با هم برابر هستند وآدم هایش معنای مسئولیت را خوب یاد گرفته اند !

سنگ بنای مهرانه در سال 85 به همت نخبگان علمی، مذهبی و دینی استان زنجان که از شخصیت های برجسته ملی و بین المللی هستند گذاشته شد.

مهرانه در کنار خدمات دارو و درمان، به بیمارانِ تحت پوششش کمک معیشت هم میدهد (البته اگر نیازمند باشند) اگر دانش آموز داشته باشند خدمات کمک تحصیلی از بابت آموزش پرداخت شهریه و ... میدهد! برایشان جشن میگیرد.در مناسبت ها برای بیمارانِ نیازمند سبدکالا میدهد!

در حوزه تبلیغات سازمان های دولتی و خصوصی با مهرانه کنار میایند!  مخصوصا شهرداری در حوزه تبلیغات محیطی و نصب بنر هزینه ای دریافت نمی کند یا اگر هم دریافت کند،مهرانه ای حساب می کنند.

اقشار مختلف مردم به مهرانه عشق می ورزند هرکدام در حوزه کاری خود به این مجموعه کمک میکنند !

ما مسئول هستیم در نشر و پرورش و رواج انسانیت ! برای انسانیت هم باید مهربان بمانیم! 

اینجا مهرانه، همان خانه ی مهربانیست! 

یادداشت: آیدابیات

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار