• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اختصاص یک قسمت از 26 قسمت مستند به مهرانه برای تیم‌مان نذر فرهنگیست

کارگردان مستند "بزرگراه همت" در حاشیه تهیه مستند از انجمن مهرانه: اختصاص یک قسمت از ۲۶ قسمت مستند به مهرانه برای تیم‌مان نذر فرهنگیست/ ما هنوز در بخش "معرفی مهرانه" در قبال این مجموعه به دینمان عمل نکردیم

اختصاص یک قسمت از 26 قسمت مستند به مهرانه برای تیم‌مان نذر فرهنگیست کارگردان مستند "بزرگراه همت" در حاشیه تهیه مستند از انجمن مهرانه:

اختصاص یک قسمت از 26 قسمت مستند به مهرانه برای تیم‌مان نذر فرهنگیست/ ما هنوز در بخش "معرفی مهرانه" در قبال این مجموعه به دینمان عمل نکردیم 

"احمدپور"، تهیه‌کننده و کارگردان کشور در حاشیه اجرا و کارگردانی مستند "بزرگراه همت" در زنجان اظهار کرد: عمده سوژه های مربوط به فصل دوم این مستند 26 قسمتی به مسائل اجتماعی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: 26 سوژه از بین 500 سوژه انتخاب گردیده است. در داخل مجموعه‌مان یک اتاق فکر متشکل از صاحبنظران و فعالان بخش رسانه تشکیل داده ایم که ناب‌ترین سوژه‌ها را معرفی کنند. البته بخشی از این سوژه‌ها نیز از سوی قرارگاه خاتم‌الوصیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حوزه مباحث فرهنگی کشور فعالیت می‌کند، معرفی گردیده‌اند.

وی با بیان اینکه رویکرد انتخاب سوژه ها بدون توجه به سطح و اندازه، تاثیرات اجتماعی و فرهنگی آن در مناطق بوده است، در مورد دیدگاه شخصی خود نسبت به مهرانه گفت: اختصاص یک قسمت از 26 قسمت مستند به مهرانه برای تیم‌مان نذر فرهنگیست، معتقدم ما هنوز در بخش "معرفی مهرانه" در قبال این مجموعه به دینمان عمل نکردیم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار