• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"مهرانه؛ عصاره فرهنگ ایرانی_اسلامی است که ریشه در باورهای اعتقادی دارد"/ با حمایت مردم خیر، اهداف مهرانه را در حسن آباد یاسوکند محقق می کنیم

بخشدار حسن آباد یاسوکند بیجار در آئین افتتاحیه دفتر مهرانه در این شهر: "مهرانه؛ عصاره فرهنگ ایرانی_اسلامی است که ریشه در باورهای اعتقادی دارد"/ با حمایت مردم خیر، اهداف مهرانه را در حسن آباد یاسوکند محقق می کنیم

"مهرانه؛ عصاره فرهنگ ایرانی_اسلامی است که ریشه در باورهای اعتقادی دارد"/ با حمایت مردم خیر، اهداف مهرانه را در حسن آباد یاسوکند محقق می کنیم بخشدار حسن آباد یاسوکند بیجار در آئین افتتاحیه دفتر مهرانه در این شهر:

 "مهرانه؛ عصاره فرهنگ ایرانی_اسلامی است که ریشه در باورهای اعتقادی دارد"/ با حمایت مردم خیر، اهداف مهرانه را در حسن آباد یاسوکند محقق می کنیم

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، پنجشنبه یکم آذر 97  آئین افتتاحیه دفتر مهرانه در "حسن آباد یاسوکند" بیجار استان کردستان با حضور مسئولین و خیرین در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر برگزار شد.

احمد رضا قاسمی،  بخشدار شهرحسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار استان کردستان با گرامیداشت هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: صحبت از بسیج، صحبت از ارزش ها، هنجارها و باورهای دینی و مذهبی آنان است، ایثارگری با روحیات و باورهای دینی مان عجین شده است.

وی مهرانه را؛ عصاره فرهنگ ایرانی_اسلامی دانست که ریشه در باورهای اعتقادی دارد.

مسئول دفتر امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند بیجار نیز با بیان اینکه سطح خدمت مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در کشور بی نظیر است، ابراز کرد: مهرانه یکی از خیریه های موفق کشور است که تمامی وجوهات و درآمدش از محل کمک های مردمی دریافت می شود.

مهندس اصغر وثوق با بیان اینکه مهرانه در قبال بیماران مبتلا به سرطان دارای دفتر، به تعهداتش پایبند است، اضافه کرد: ما به اتکا لطف خدا و همراهی مردم مردم، این خدمت را ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه افراد تحت پوشش مهرانه دغدغه مالی ندارند، حل مشکلات بیمار اعم از دارو، درمان، معیشت و تحصیل فرزندان را از اولویت های کاری مهرانه اعلام کرد.

علیرضا علیخانی نیز با اشاره به تشکیل 152 فقره پرونده مربوط به بیماران بیجاری در دفتر مرکزی مهرانه میزان درآمد دفتر بیجار از ابتدای تاسیس تاکنون را 181 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مهرانه خدمات رایگان به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان بابت خدمات دارو و درمان و سایر خدمات کلینیکی به این بیماران ارائه کرده است.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکل ایاب و ذهاب بیماران تحت پوشش مهرانه در بیجار با هماهنگی مهرانه با ترمینال تصریح کرد: ماهانه هزینه 2 بار رفت و آمد بیمار به مراکز درمانی زنجان توسط این دفتر به حساب ترمینال واریز می گردد.

رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه بیجار استان کردستان با بیان اینکه همواره تلاش کرده ایم دفتر بیجار طبق چارت تشکیلاتی پیش رود از توزیع 4000 انواع قلک مهرانه طی 2 سال در بیجار خبر داد و گفت: در دفتر مهرانه بیجار 50 خیر ثابت فعالیت می کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار