• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توزیع 925 قلک انجمن مهرانه در بین شهروندان زنجانی

مهر ماه سال جاری انجام شد؛ توزیع ۹۲۵ قلک انجمن مهرانه در بین شهروندان زنجانی

توزیع 925 قلک انجمن مهرانه در بین شهروندان زنجانی مهر ماه سال جاری انجام شد؛

توزیع 925 قلک انجمن مهرانه در بین شهروندان زنجانی 

"مینا ارغوانی‌فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه از توزیع 925 مورد انواع قلک رومیزی، مهرانه و زمینی انجمن خیریه مهرانه در مهر ماه 97 خبر داد و گفت: این قلک‌ها توسط تحصیلداران و یا از محل دفاتر مرکزی، قلک، کلینیک، حدیدیان و بانوان و روستاهای اطراف شهر زنجانو ... بین شهروندان توزیع گردیده است.

ارغوانی‌فرد اضافه کرد: بر اساس آمارها در یک ماه اخیر 1610 قلک بنا به سفارشات دفاتر این مجموعه به شهرستان های تکاب، ایجرود و شهرهای دندی و صائین‌قلعه ارسال شده است. 

وی با بیان این‌که این کمیته از سال 90 فعالیت خود را به صورت مستقل در چارچوب اصول تعیین شدن اساسنامه و تحت نظر فرامین مدیرعامل مجموعه ادامه می‌دهد، اظهار کرد: کمیته قلک مهرانه متشکل از واحدهای شمارش، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و حسابداری است تا به مسئولیت خطیر خود در معرفی انجمن، توزیع قلک و تحویل آن، شمارش اسکناس‌ها و سکه‌ها و ثبت آن در واحد ذی‌ربط با هدف تأمین هزینه‌های مربوط به بیماران تحت پوشش اقدام کنند.

مسئول کمیته قلک مهرانه با اشاره به فعالیت های خیرین کمیته تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های مرتبط با کمیته قلک در راستای اهداف مهرانه اعم از طراحی انواع قلک‌ها، تعداد قلک‌های مورد نیاز، نحوه سفارش‌گیری، برنامه‌ریزی پخش و جمع‌آوری قلک، شمارش وجوه قلک و صدور قبوض، ثبت و واریز وجوه حاصله به حساب انجمن مهرانه، همکاری و همفکری با روابط عمومی در جهت ارائه طرح های تبلیغاتی و برگزاری جلسات با محوریت قلک از جمله اهداف این کمیته می‌باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار