• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه، "فرهنگ ورزش همگانی" را به سالن‌های ورزشی زنجان می کشاند

مدیرعامل مهرانه در نشست به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد؛ مهرانه، "فرهنگ ورزش همگانی" را به سالن‌های ورزشی زنجان می کشاند

مهرانه، "فرهنگ ورزش همگانی" را به سالن‌های ورزشی زنجان می کشاند مدیرعامل مهرانه در نشست به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد؛

مهرانه، "فرهنگ ورزش همگانی" را به سالن‌های ورزشی زنجان می کشاند

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه ظهر سه‌شنبه 15 آبان 97 در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت ورزش در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها از جمله سرطان تاکید کرد: مهرانه با همراهی و همکاری تنگاتنگ مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد ورزش همگانی را به سالن‌های ورزشی زنجان بکشاند.

"علی خلیلی"، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ضمن تقدیر از برگزاری ورزش صبحگاهی مهرانه حتی در سردترین ایام سال عنوان کرد: عدم تعطیلی این مراسم از اراده مسئولین مهرانه حکایت دارد.
 
وی با بیان اینکه پراکندگی سالن های ورزشی زنجان با تلاش مسئولین مربوطه احصا شده است، از نهادینه کردن ورزش همگانی در زنجان و برگزاری این مراسم با همراهی مهرانه در سالن‌های ورزشی شهر استقبال کرد.

"مهندس مصطفی مرتضوی"، مسئول کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه در این نشست با عنوان اینکه مهرانه حدود 2 سال است که در حوزه ورزش فعالیت مضاعفی دارد، به تشریح اهداف 4 کارگروه این کمیته از جمله ترویج و تبلیغ تغذیه سالم، ترویج ورزش، مبارزه با مصرف سیگار و قلیان و دخانیات و کارگروه پزشکی جهت تشکیل کارگاه پیشگیری از سرطان پرداخت.

وی خواستار شد تا برنامه های پیشگیری مهرانه با محوریت "نقش ورزش" و "دوری از استعمال دخانیات" در سلامتی، جهت تبلیغات گسترده در میادین ورزشی و در چارچوب های اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری گردد.

"بهروز کاوندی"، عضو واحد ورزش مهرانه نیز با اشاره به همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری پنج دوره جام فوتسال مهرانه از فراهم کردن زمینه های برپایی ششمین دوره از جام فوتسال مهرانه با همراهی این اداره کل در ابتدای زمستان 97 خبر داد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار