• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بدون هیچ دیدگاه و تعصب سیاسی خدمت به خلق را سرلوحه قرار داده‌ایم

مدیرعامل انجمن مهرانه در دیدار اعضای هیئت مدیره با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان؛ بدون هیچ دیدگاه و تعصب سیاسی خدمت به خلق را سرلوحه قرار داده‌ایم

بدون هیچ دیدگاه و تعصب سیاسی خدمت به خلق را سرلوحه قرار داده‌ایم مدیرعامل انجمن مهرانه در دیدار اعضای هیئت مدیره با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان؛

بدون هیچ دیدگاه و تعصب سیاسی خدمت به خلق را سرلوحه قرار داده‌ایم

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ظهر سه‌شنبه 15 آبان 97 در دیدار اعضای هیئت مدیره مجموعه با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به اهداف و رسالت‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) اظهار کرد: بنیانگزاران مهرانه این مجموعه را در وهله نخست بر اساس وظیفه شرعی و نه احساسات و در وهله دوم شفاف سازی مالی جهت ارائه گزارش مکتوب به مردم پایه‌ریزی کردند. 

وی با بیان اینکه تمامی گردش مالی مهرانه در سایت به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر مفتخریم که طی 13 سال با 120 هزار خیر اهداف و رسالت‌های مهرانه را به پیش می‌بریم.

وی با عنوان اینکه به جز مرکز زنجان 12 دفتر در سطح شهرها و شهرستان های داخل استان زنجان و 3 شهرستان خارج استان (میانه، تکاب و بیجار) طبق چارت تشکیلاتی مهرانه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: مهرانه به لحاظ تعداد خیرین و کمک های مالی آنان از تشکل های مردم نهاد بی نظیر کشور است.

مهندس وثوق با بیان اینکه مهرانه ترجمان عملی تاکید رهبری مبنی بر " کاری کنیم که بیمار به جز بیماری درد دیگری نداشته باشد" است به خدمات 100 درصد رایگان مرکز رادیوتراپی مهرانه به بیماران سرتاسر کشور در کنار اسکان رایگان اشاره کرد و گفت: از ابتدای راه اندازی این کلینیک تا به امروز بیش از 3500 بیمار سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه مهرانه در کنار خدمات دارو و درمان، برنامه‌های آموزش و پیشگیری را در دستور کار جدی قرار داده و تا به امروز 26000 نفر از بانوان در کارگاه‌های پیشگیری از سرطان سینه مجموعه شرکت‌ کرده‌اند، اضافه کرد: شهر زنجان حدود یک میلیون و صد هزار جمعیت دارد که نیازمند آموزشهای آگاهی بخشی در حوزه سرطان جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری هستند.

مدیرعامل مهرانه خاطرنشان کرد: مهرانه معتقد است که به کمک دولت آمده در نتیجه به هیچ عنوان در خدمت رسانی به بیماران و آحاد جامعه به هیچ عنوان موازی کاری نخواهد کرد.

مهندس بیات، عضو هیئت مدیره مهرانه ضمن دعوت از مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان جهت بازدید از کلینیک، اهداف اصلی کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه را یادآور شد و پیشنهاد کرد تا صداوسیما در راستای اشاعه سلامت و پیشگیری از ابتلا به سرطان نسبت به معرفی برنامه های مهرانه در بحث آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان اقدامی شایسته کند.

در پایان هر یک از اعضای هیئت مدیره مهرانه جهت پیشبرد اهداف بشردوستانه مهرانه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار