• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پرونده 6 بیمار مبتلا به سرطان تازه‌شناسایی شده ساکن روستاهای اطراف زنجان توسط مددکار مهرانه تکمیل شد

پرونده ۶ بیمار مبتلا به سرطان تازه‌شناسایی شده ساکن روستاهای اطراف زنجان توسط مددکار مهرانه تکمیل شد

پرونده 6 بیمار مبتلا به سرطان تازه‌شناسایی شده ساکن روستاهای اطراف زنجان توسط مددکار مهرانه تکمیل شد پرونده 6 بیمار مبتلا به سرطان تازه‌شناسایی شده ساکن روستاهای اطراف زنجان توسط مددکار مهرانه تکمیل شد

مددکار خیر مهرانه روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 3 و 4 آبان 97 با حضور در روستاهای "ده‌شیر سفلی"، "یامچی"، رجئین"، "حصار"،" مشمبا" و "اندآباد" زنجان نسبت به تکمیل 6 بیمار مبتلا به سرطان که به تازگی در دفتر مرکزی انجمن نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند، حضور یافت.

در این بین مادر زهرا؛ دختر مبتلا به سرطانی ساکن روستای "ده‌شیر سفلی" که پس از 2 سال رنج بیماری از طریق یکی از پرسنل بیمارستان مهرانه را شناخت، می‌گوید: زمانی که خبر ابتلای دخترم به بیماری سرطان را شنیدم همان لحظه سکته کردم، در حال حاضر ناراحتی اعصاب دارم، همسرم فوت کرده و من باید یک تنه سختی‌های زندگی را به دوش بکشم، شب و روز به آینده دو دخترم فکر می کنم، آنان پس از من چه خواهند کرد.

بیماری زهرا 2 سال قبل شروع شده ولی خانواده‌اش در آن زمان هیچ شناختی از مهرانه و رسالت‌هایش نداشتند، در تابستان سال 97 پرسنل یکی از مراکز درمانی زنجان مهرانه را به این خانواده معرفی کرد و زهرا پس از تشخیص سرطان توسط پزشک متخصص در مرداد سال جاری، یک ماه قبل در دفتر مرکزی مهرانه تشکیل پرونده داد. وی در حال حاضر شیمی درمانی می شود.

خانواده زهرا وضعیت مالی مساعدی ندارند اما مادر زهرا می‌گوید: هیچ توقعی از مهرانه ندارند، همین که داروهای دخترش توسط مهرانه پرداخت می‌شود برایش یک دنیا می‌ارزد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار