• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

106 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان مبتلا به سرطان هستند/تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از سرطان مهرانه برای 14280 زن سرپرست کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در مهرانه: ۱۰۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان مبتلا به سرطان هستند/تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از سرطان مهرانه برای ۱۴۲۸۰ زن سرپرست کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در مهرانه:

106 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان مبتلا به سرطان هستند/تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از سرطان مهرانه برای 14280 زن سرپرست خانوار

"هدایت صفری"، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ظهر پنجشنبه 3 آبان 97 در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران مهرانه اظهار کرد: خوشبختانه با وجود مهرانه به عنوان برند ملی، اتفاقات خوبی در استان رخ داده و این مجموعه با خدمات وسیع خود در حوزه سرطان نگاه های دنیا را به خود معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولین امر با اندیشه زیبا و معرفت، مهرانه را ساخته اند به بخشی از خدمات کمیته امداد در ایجاد اشتغال، آموزش مددجویان جهت آشنایی با مهارت های زندگی، ساخت 1437 مسکن برای افراد فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب و ... اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان 866 مددجوی بیمار خاص و صعب العلاج دارد که 106 بیمار به سرطان مبتلا هستند.

وی با عنوان کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت انجمن مهرانه است و تلاش دارد با هم افزایی و همراهی با مهرانه در حوزه خدمت به همنوع به دستاوردهای قابل قبولی دست یابد، اضافه کرد: خوشبختانه با همین دیدگاه، استان زنجان در حوزه مشارکت نهادهای حاکمیتی و تشکل های مردمی در حوزه خدمت به همنوع نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

صفری با بیان اینکه 14280 زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که در تلاشیم با رایزنی با مهرانه کارگاه پیشگیری از سرطان برای این افراد برگزار گردد. 

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به استقرار تجهیزات درمانی فوق پیشرفته و درمان پیچیده سرطان در این مرکز از درمان رایگان بیش از 3500 بیمار در مرکز رادیوتراپی مهرانه از آذر 93 تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت نزدیک 15 میلیارد تومان فرانشیز درمان توسط مهرانه از بیماران دریافت نشده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ مهرانه در برنامه های پیشگیری از جمله مبارزه با استعمال سیگار و دخانیات، تغذیه سالم ویزه دانش آموزان، پیشگیری از سرطان سینه ویزه بانوان، تولید، توزیع و مصرف محصول سالم و ترویج ورزش همگانی اضافه کرد: با همت متخصصین امر 25  هزار دانش آموز در سال تحصیلی 97-96 از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند شدند.

*مهرانه را بر اساس وظیفه شرعی مان ساختیم/ثابت خواهیم کرد که مسلمان شیعه، الگوی جهانیان در خدمت به همنوع است

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه در حال حاضر 120 هزار خیر این مجموعه را به لحاظ مالی حمایت می کنند، با اشاره به ساماندهی خیرین در دفاتر مهرانه تصریح کرد: روزانه 700 خیر در دفاتر مهرانه امورات محوله را اداره می‌کنند.

وثوق ضمن ستودن خدمات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه فقرزدایی و حمایت مادی و معنوی از نیازمندان واقعی ابراز کرد: 40 سال است که کمیته امداد نه تنها از افزایش فقر بلکه از بروز انحراف اخلاقی در سطح جامعه جلوگیری کرده است که این خدمات ارزشمند می‌باشد.

در پایان رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان و علی نجفی، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان هر یک گزارشی از حیطه وظیفه خود و اقدامات صورت گرفته را به حضار ارائه کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار