• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

رسالت و اهداف بشردستانه مهرانه برای اهالی شهر "ترک" شهرستان میانه تشریح شد

با آغاز به کار کانون مهر(مهرانه) در بخش کندوان شهرستان میانه؛ رسالت و اهداف بشردستانه مهرانه برای اهالی شهر "ترک" شهرستان میانه تشریح شد

رسالت و اهداف بشردستانه مهرانه برای اهالی شهر "ترک" شهرستان میانه تشریح شد با آغاز به کار کانون مهر(مهرانه) در بخش کندوان شهرستان میانه؛

رسالت و اهداف بشردستانه مهرانه برای اهالی شهر "ترک" شهرستان میانه تشریح شد

با همراهی "محمود زرین"، یاور مهرانه و بخشدار بخش کندوان و اعضای شورای اسلامی شهر "ترک" و عوامل مهرانه جلسه ای برای معرفی مهرانه در شهر ترک برگزار گردید.

در این نشست مظفر اجلی، مدیر اجرایی مهرانه در میانه با ارائه گزارشی از تاریخچه و عملکرد مهرانه از حاضرین خواست، مهرانه را به خویشاوندان و نزدیکان معرفی کنند، تا هیچ بیماری از خدمات درمانی مهرانه محروم نماند.

به اطلاع می رساند انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحت عنوان مهرانه با هدف ارائه خدمات بشردوستانه فعالیت خود را در مرکز زنجان آغاز و به تدریج با راه اندازی دفاتر در شهرها و شهرستان های اطرف گستره فعالیتش را توسعه داد.

در حال حاضر این انجمن علاوه بر 9 دفتر رسمی در مرکز و سراسر استان زنجان، در 3 شهرستان خارج از استان نظیر میانه، تکاب و بیجار نسبت به راه اندازی دفتر اقدام کرده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار