• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کشور به خدمات بشردوستانه مهرانه زنجان نیاز واقعی دارد/تقدیر از مدیریت سازماندهی شده در ساختار انجمن مهرانه

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مهرانه: کشور به خدمات بشردوستانه مهرانه زنجان نیاز واقعی دارد/تقدیر از مدیریت سازماندهی شده در ساختار انجمن مهرانه

کشور به خدمات بشردوستانه مهرانه زنجان نیاز واقعی دارد/تقدیر از مدیریت سازماندهی شده در ساختار انجمن مهرانه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مهرانه:

کشور به خدمات بشردوستانه مهرانه زنجان نیاز واقعی دارد/تقدیر از مدیریت سازماندهی شده در ساختار انجمن مهرانه

"دکتر حسینعلی شهریاری" رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ظهر دوشنبه در بازدید اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین استان زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تقدیر از خیرین زنجانی در ساخت و اداره این مجموعه تدوین برنامه های اصولی مهرانه در حوزه پژوهش، تحقیقات و پیشگیری از سرطان را بسیار موثر دانست و گفت: کشور به خدمات بشردوستانه مهرانه زنجان نیاز واقعی دارد.

وی ضمن تقدیر از مدیریت سازماندهی شده در ساختار انجمن مهرانه اضافه کرد: اولویت اول شما استان زنجان باشد ولی در کشور مناطقی هم هست که نیازمند وجود مهرانه و مهرانه ای هاست.

دکتر شهریاری با بیان اینکه به منظور بهره مندی از ظرفیت های خیرین، جلوگیری از موازی کاری و برطرف کردن نیازهای واقعی جامعه خیریه ها در راستای خدمت به همنوع گام برداشته و در این بین با دانشگاه علوم پزشکی همکاری تنگاتنگی داشته باشند، پیشنهاد کرد تا راه اندازی بخش بستری در کلینیک تخصصی مهرانه مدنظر مسئولین امر قرار گیرد تا این مرکز بتواند به طور کامل نیازهای منطقه را تحت پوشش قرار دهد.

*مهرانه؛ تبلوری از اعتماد کثیری از زنجانی هاست

"دکتر مرتضی خاتمی"، نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید تصریح کرد: مجموعه های بسیاری را دیده ایم که در حوزه بهداشت و درمان و ... گام های موثری برداشته اند اما مهرانه مهم ترین مسیر را با روش های اعتمادساز انتخاب کرده و توانسته پرهزینه ترین بیماری را با حمایت مالی مردمی مدیریت کرده و با راه اندازی دفاتر در شهرها و شهرستان های تحت پوشش در کاهش دغدغه های بیماران مبتلا به سرطان موفق باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "در مراکز درمانی بیماران به جز رنج بیماری، نباید درد دیگری داشته باشند"، تصریح کرد: مهرانه این فرمایشات رهبری را به خوبی عملی کرده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار