• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه، معجزه قرن 21؛ که به همت نخبگان و خیرین زنجانی اتفاق افتاده است

فرماندار طارم در بازدید از مهرانه؛ مهرانه، معجزه قرن ۲۱؛ که به همت نخبگان و خیرین زنجانی اتفاق افتاده است

مهرانه، معجزه قرن 21؛ که به همت نخبگان و خیرین زنجانی اتفاق افتاده است فرماندار طارم در بازدید از مهرانه؛

مهرانه، معجزه قرن 21؛ که به همت نخبگان و خیرین زنجانی اتفاق افتاده است

"فریدون هاشم‌نژاد"، فرماندار طارم شامگاه پنجشنبه 12 مهر 97 در بازدید جمعی از اعضای شورای اداری این شهرستان از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و امنای مهرانه در احداث و مدیریت مجموعه اظهار کرد: کسانی که برای درمان به این مرکز مراجعه کرده و تحت مداوا قرار می گیرند قطعا احساس عجز و ناتوانی نمی کنند چرا که مهرانه با تکریم ارباب رجوع عزت آنان را حفظ کرده است.

فرماندار طارم با عنوان اینکه .جود مجموعه ای همچون مهرانه در طول تاریخ استان زنجان و منطقه شمالغرب کشور بی نظیر بوده است، "مهرانه را معجزه قرن 21 دانست که به همت نخبگان و خیرین زنجانی اتفاق افتاده است".
 
وی بر لزوم حضور پررنگ باغداران طارمی در فعالیت های مهرانه تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم با ترغیب باغداران و خیرین طارم، این شهرستان اسپانسر غیرمستقیمی برای مهرانه باشد تا بخشی از هزینه های آینده مجموعه را تقبل کنند.

"کریم حیدری"، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم و مدیر اجرایی مهرانه در این شهرستان نیز ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از پتانسیل های حوزه فرهنگ و هنر برای اشاعه شعارهای تبلیغاتی و پیشگیری مهرانه افزود: تلاش می کنیم شعارهای آگاهی بخشی در حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه را در برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از مسابقات فرهنگی، نمایشگاه ها و ...بگنجانیم.

"مجتبی اسکندری"، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم نیز در این بازدید با عنوان اینکه دیدگاهم به مهرانه و اهدافش بسیار مثبت بوده و هست و هر انچه در توانم باشد در اختیار مهرانه خواهم گذاشت به همکاری این اداره با مهرانه در برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه استفاده از کود و سموم کشاورزی ویزه کشاورزان اشاره کرد و گفت: در این کلاس ها، مضرات استفاده بیش از حد و بی رویه انواع کود شیمیایی توسط مهندسین ناظر و کارشناسان مهرانه به شرکت کنندگان ارائه می گردد.

"دکتر اسماعیلی"، رئیس دانشگاه پیام نور واحد آب‌بر- طارم نیز با بیان اینکه خدمات بی دریغ مهرانه بر همه عیان است، اقدامات مجموعه در حوزه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را بسیار بزرگ و کاری ماندگار دانست.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار