• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ مجموعه ای شگفت انگیز/اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود قطعا میزان ابتلا به سرطان تا حد قابل قبولی کاسته می شود

نویسنده، روزنامه‌نگار و طنزپرداز کشور در بازدید از مهرانه؛ مهرانه؛ مجموعه ای شگفت انگیز/اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود قطعا میزان ابتلا به سرطان تا حد قابل قبولی کاسته می شود

مهرانه؛ مجموعه ای شگفت انگیز/اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود قطعا میزان ابتلا به سرطان تا حد قابل قبولی کاسته می شود نویسنده، روزنامه‌نگار و طنزپرداز کشور در بازدید از مهرانه؛

مهرانه؛ مجموعه ای شگفت انگیز/اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود قطعا میزان ابتلا به سرطان تا حد قابل قبولی کاسته می شود


دکتر "فرهاد حسن زاده"، نویسنده، روزنامه‌نگار و طنزپرداز که از جمله نویسندگانی است که در تمامی حوزه‌های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده‌ است عصر سه شنبه 10 مهر 97 در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تقدیر از اقدامات قابل توجه صورت گرفته در این مجموعه توسط خیرین اظهار کرد: این سطح از خدمات به لحاظ حمایت مالی، استقرار تجهیزات به روز و پیشرفته درمان بیماری سرطان بسیار قابل توجه و شگفت انگیز است.


وی با بیان اینکه اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود قطعا میزان ابتلا به سرطان تا حد قابل قبولی کاسته می شود، اقدام مهرانه در تجهیز کتابخانه به همت خیرین نیک اندیش زنجانی را ستود و این مهم را در نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی موثر دانست.

همچنین "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه با اشاره به ارتباط مستقیم سطح سواد با ابتلا به سرطان افزود: بر اساس آمارهای مهرانه، 56 درصد مبتلایان به سرطان بیسوادند و هر چه به سمت بیماران با سواد فوق لیسانس می رویم این میزان کاهش می یابد. در حال حاضر طبق آمارها این میزان ابتلا در افراد فوق لیسانس به بالا 1.1 درصد می باشد.

پیش از این "مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با تشریح تاریخچه خدمات بشردوستانه مهرانه اظهار کرد: مهرانه تشکلی است غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی که با اتکا به فضل خداوند و مشارکت و حمایت مردم نیکوکار بر آن است تا با یاری نیروهای داوطلب مردمی امکان بهبودی بیماران مبتلا به سرطان را بیش از پیش فراهم نموده و از طریق ارتقاء کمّی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران، روح امید به زندگی را در آنان ایجاد نماید. هم اکنون مهرانه کانون پر مهر و پناهگاهی مطمئن برای بیماران مبتلا به سرطان این دیار تلقی می شود که اعضاء آن برای کاستن آلام بیماران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. فرهنگ حاکم بر مهرانه، اعتماد کامل به ارزشهای والای انسانی، اسلامی، نوع دوستی، فداکاری، یکپارچگی درونی و تعهد است.

وی در پایان نحوه خدمات رسانی تمامی بخش های کلینیک تخصصی اعم از درمانگاه رادیوتراپی، شیمی درمانی، مهمانسرا، آمفی تئاتر و سایر بخش ها را ارائه کرد و گفت: در حال حاضر بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور از خدمات 100 درصد رایگان اسکان و رادیوتراپی مهرانه بهره‌مند می شوند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

.
آخرین اخبار