• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه ای های رهرو حسین (ع) وزینب (س) ؛

کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا مهرانه ای های رهرو حسین (ع) وزینب (س) ؛

مهرانه ای های رهرو حسین (ع) وزینب (س) ؛ کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا

مهرانه ای های رهرو حسین (ع) وزینب (س) ؛

زلال واقعه عاشورا قطعه ای از بهشت تاریخ انسانیت؛ روزی که خداوند خطاب به فرشتگانش ندا داد که عظمت ایثار انسان، دلیل انتخابش به عنوان خلیفه الله برروی زمین است.

"السلام علیک یا ثارالله وابن ثاره" فرازی از زیارت وارث، ترجمان مقام والای حسین (ع) است یعنی خون حسین خون خداست، حسین وارث آدم تا خاتم است وعاشورا یعنی فرود همه غیرت های آسمان در زمین وپرواز همه پاکی ها به آسمان.

واقعه کربلا یک حادثه نیست وخون بهای امام حسین(ع)، امامت امام زمان (عج) است که پرچم عدالت خواهی سالار شهیدان تا آن زمان برافراشته خواهد ماند.

ما در مهرانه تلاش داریم به تأسی از خورشید روشنگر و هادی امام حسین(ع)، قطره ای باشیم از اقیانوس بیکران ایثار وفداکاری در مکتب مولایمان.

در این روز عظیم با خداوند عهد می بندیم که با صلابت تر از قبل در ادای وظیفه دینی خود در مسیر مهرانه، یار ویاوربیماران دردمند، وحافظ جان انسان ها در مقابل هجوم ناجوانمردانه سرطان باشیم واز خداوند می طلبیم که مردانمان، رهرو حسین و عباس، و زنان ودخترانمان، امانت دار زینب، وجوانانمان، به سان علی اکبر باشند. 

ما راسخ تَر از قبل با خدا پیمان می بندیم که شجره طیبه مهرانه را نه تنها در ایران بلکه در منطقه وجهان گسترش دهیم و به دنیا نشان دهیم که رهروان حسین این چنین اند وباورهای اعتقادی ما توانائی فتح قله های افتخار در جهان را دارد.
آری؛ عاشورا قطعه ای از بهشت تاریخ است و مهرانه قطره ای از آموزه های غنی و ناب عاشوراست.

انجمن خیریه مهرانه
آخرین اخبار