• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ترویج فرهنگ احسان بین خانواده‌های طارمی با اهدای درختان زیتون به انجمن مهرانه

ترویج فرهنگ احسان بین خانواده‌های طارمی با اهدای درختان زیتون به انجمن مهرانه

ترویج فرهنگ احسان بین خانواده‌های طارمی با اهدای درختان زیتون به انجمن مهرانه ترویج فرهنگ احسان بین خانواده‌های طارمی با اهدای درختان زیتون به انجمن مهرانه

خیرین و یاوران مهرانه ای شهرستان طارم با هر شیوه‌ای از هیچ حمایتی جهت برآورده شدن اهداف و رسالت های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) دریغ نکرده اند و در این زمینه با شاخص ترین حمایت خود که اهدای درختان و نهال های زیتون است مهرانه را مورد لطف خود قرار داده اند.

طارم یکی از شهرستان‌های هشت‌گانه استان زنجان است که در شمال استان واقع شده که قطب تولید زیتون کشور و گزینه نخست احداث سومین کلکسیون جهانی زیتون محسوب می‌شود.

شهرستان طارم به خاطر داشتن باغات و مزارع و دشت‌های سرسبز مشهور بوده و به خاطر عبور رودخانه «قزل اوزن» به عنوان شاهرگ حیاتی از این شهرستان توانمندی‌های کشاورزی را دو چندان شده است و باعث رشد، توسعه و رونق اقتصادی منطقه شده، تا حدی که به عنوان قطب کشاورزی به ویژه در زمینه تولید محصول زیتون (70 درصد زیتون کل کشور) این منطقه را به عنوان منطقه استراتژیک کشاورزی استان معرفی می‌کند.

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با هبه درختان زیتون رسمی مهرورزانه از اهالی خیر شهرستان طارم است که با روحیه خدمت به خلق آنان عجین شده است، در هفته جاری خانواده اقای "رستم جعفری" از روستای گیلانکشه به نیت سلامتی سه فرزندشان سه درخت پر محصول زیتون را به مهرانه طارم اهدا کردند و خانواده اقای "رضا جعفری" نیز از همین روستا دو اصله درخت زیتون را به این دفتر اهدا نمودند.

همچنین سه اصله درخت زیتون توسط پدر و مادر و خود آقای "شمسعلی احمدی" در روستای "صومعه بر" به مهرانه طارم هبه و پلاک زنی شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار