• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شگفتی مربیان و مدرسین رویداد استارتاپی-گردشگری "همراه شو" از زیبایی‌های خلق شده زنجانی‌ها در مهرانه

شگفتی مربیان و مدرسین رویداد استارتاپی-گردشگری "همراه شو" از زیبایی‌های خلق شده زنجانی‌ها در مهرانه

شگفتی مربیان و مدرسین رویداد استارتاپی-گردشگری "همراه شو" از زیبایی‌های خلق شده زنجانی‌ها در مهرانه شگفتی مربیان و مدرسین رویداد استارتاپی-گردشگری "همراه شو" از زیبایی‌های خلق شده زنجانی‌ها در مهرانه 

مربیان و مدرسین رویداد استارتاپی-گردشگری "همراه شو" سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با حضور در کلینیک تخصصی مهرانه و بازدید از آن، از زیبایی‌های خلق شده زنجانی‌ها در این مجموعه شگفت زده شدند.

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی و "رسول احدی"، مسئول روابط عمومی مهرانه در این بازدید که مهندس آرش سروری ؛ مدرس دانشگاه ، منتور ، برنامه ساز نوآورانه و فناورانه نیز حضور داشت، اقدامات صورت گرفته در طراحی، تجهیز و فعالیت انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.

آنان با بیان اینکه خدمات دارو و درمان مهرانه تنها شامل حال بیماران داخل استان زنجان و شهرستان های بیجار، میانه و تکاب می شود، اضافه کردند: مهرانه بیش از 80 تا 100 درصد این خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد. مهرانه خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگان را به کل بیماران داخل و خارج کشور ارائه می‌کند.

تشریح فعالیت های بخش های شیمی درمانی، مهمانسرا، پیشگیری، آمفی تئاتر و ... از جمله مواردی بود که از سوی نمانیدگان مهرانه اشاره شد.

دست اندرکاران مهرانه اقدامات صورت گرفته در مهرانه را حاصل کمک های ریز و درشت مالی مردم خیر دانسته و گفتند: زنجانی‌ها نه تنها با کمک های مالی بلکه با حضور فیزیکی خود مهرانه را مورد لطف خود قرار داده اند به طوری که روزانه حدود 700 خیر جهت اداره امور در دفاتر مهرانه حضور می‌یابند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار