• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"مهرانه؛ خدمت بشردوستانه را با بهره گیری از ابزار هنر به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد"

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران: "مهرانه؛ خدمت بشردوستانه را با بهره گیری از ابزار هنر به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد"

"مهرانه؛ خدمت بشردوستانه را با بهره گیری از ابزار هنر به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد" مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران:

"مهرانه؛ خدمت بشردوستانه را با بهره گیری از ابزار هنر به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد"

مهندس اسماعیل نوری،مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران عصر یکشنبه 28 مرداد 97 در بازدید از کلینیک مهرانه با بیان اینکه " مهرانه؛ خدمت بشردوستانه را با بهره گیری از ابزار هنر به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد"، اعلام کرد: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فارغ از مسئولیت دولتی مان، در خدمت مهرانه ایم.

دکتر وحید فرخی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان نیز با عنوان" به عنوان یک شهروند زنجانی_ایرانی به مهرانه افتخار می کنم"اقدام خیرین در تاسیس این مجموعه را کاری خداپسندانه و اخلاق گرایانه دانست.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان با سرطان بیگانه نیستم به هزینه های بالای درمان این بیماری اشاره کرد و افزود: مهرانه در این مسیر در کنار خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، کانون امیدی برای بیماران با وضعیت اقتصادی ضعیف می باشد.

فرخی با اشاره به تجهیزات به روز فوق پیشرفته استقراریافته در کلینیک تخصصی مهرانه ابراز امیدواری کرد تا به زودی با مساعدت مسئولین وزارتخانه متبوع مجوز استقرار دستگاه های تشخیصی و درمانی فوق پیشرفته دیگر نظیر پت اسکن در مهرانه صادر شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان همچنین از ارائه تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان اپلیکیشن های مدنظر که تحت پوشش مهرانه می باشند خبر داد.

حاج آقا مدیری، مسئول امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران نیز مهرانه را از خاص ترین خیریه های سطح کشور به لحاظ مدیریت و سطح خدمت رسانی به بیماران دانست و خواستار معرفی این الگوی موفق به عموم مردم کشور شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار