• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

رشد منفی ابتلا به سرطان تا سال 1402 در زنجان

با برنامه‌های پیشگیری مهرانه صورت می‌گیرد: رشد منفی ابتلا به سرطان تا سال ۱۴۰۲ در زنجان

رشد منفی ابتلا به سرطان تا سال 1402 در زنجان با برنامه‌های پیشگیری مهرانه صورت می‌گیرد:

رشد منفی ابتلا به سرطان تا سال 1402 در زنجان

مدیرعامل مهرانه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پیشگیری این مجموعه در استان و مناطق تحت پوشش این مجموعه از رشد منفی ابتلا به سرطان تا سال 1402 در زنجان خبر داد.

اصغر وثوق در بازدید عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از کلینیک تخصصی این مجموعه با بیان اینکه در حال حاضر مهرانه بدون اینکه بدهکار بازار باشد و یا از محل بودجه دولتی سهمی داشته باشد به لطف خدا و همراهی 120 هزار خیر برنامه های بشردوستانه خود را در حوزه دارو و درمان و آموزش و پیشگیری به صورت گام به گام و حساب شده عملیاتی می‌کند.

وی با عنوان تکثیرو انتقال تجربه و اندوخته های ارزشمند 13 ساله مهرانه را از مسئولیت های خطیر خود می دانیم، تاسیس و فعالیت مهرانه را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مهرانه می تواند به عنوان الگوی موفق کشوری مورد توجه خیرین حوزه سلامت قرار گیرد.

بنیانگذار مهرانه با با بیان اینکه 90 درصد خیرین فعال مهرانه در دفاتر را بانوان تشکیل می دهند، ابراز کرد: ما در مهرانه به ظرفیت ها و توانمندیهای بانوان و دختران مهرانه ای ایمان داریم و بخش اعظمی از برنامه های خود را با پشتیبانی و حضور موثر این عزیزان عملی کرده‌ایم.

پیش از نشست مهندس جواد گرانمایه به عنوان مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تشریح اقدامات صورت گرفته در ساخت و تجهیز بخش های رادیوتراپی، شیمی درمانی، سالن آمفی تئاتر، مهمانسرا و بخش های مربوط به توسعه آتی و چشم اندازهای آن اعلام کرد: طی 44 ماه فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه، خدمات درمانی رایگان به بیش از 3000 بیمار از سرتاسر کشور ارائه شده است.

دکتر آقاپورعلیشاهی،عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، عضو فراکسیون زنان مجلس و نماینده مردم شبستر در خانه ملت هم ضمن تقدیر از خیرین مهرانه ای در ساخت و حمایت از مهرانه با بیان اینکه "مهرانه؛ قطعه ای از بهشت در روی زمین است" گفت: مهرانه رحمانیت و بخشندگی خدا را به مرحله ظهور رسانده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار